Kawan-Kawan Saya

Sunday, November 20, 2011

Tadika Khalifah Didik - The Little Caliphs


Bulan lepas dah pun register iman untuk sekolahnya. seteleh di pikir masak2. kami mutuskan untuk antar iman di sekolah yang berdekatan dengan rumah atok nenek dia di ampang. Memandangkan masa register tue, keputusan perpindahan asben belum dapat tahu tapi tadika ini pun baru di buka. Jadi, kami merebut peluang mendaftarkan iman di sekolah ini supaya mendapatkan rate spesel dan untuk mengelakkan daripada penuh.

Tak sangka, akhirnya ada juga tempat untuk iman di sekolah ini. tinggal 2nama je lagi masa tue. nasib sempat register. Hari pertama pembukaannya pun dah penuh. kalau tunggu sampai tahun depan sudah tentu tak dapat kan. sepatutnya nak mulakan iman bulan nov nie. tapi x jadi pulak. bagi dia peluang  main puas-puas dulu. next year baru start sekolah sesi 2012. Nanti pagi2 atuk dia leh anta dia. tengahri atuk dia amik la pulak...  harap2 iman seronok dengan suasana sekolah ini.

Tadika pilihan untuk iman ialah Tadika Khalifah Didik iaitu francais untuk The Little Caliphs. Setelah dengar penerangan sllybus TLC terus tertarik di buatnya. Insyallah.. semoga iman menjadiseronok dengan sekolahnya nanti.


banner of tadika khalifah didik tadika nie baru beroperas 1/11/11 lepas.

TLC Framework. medium language - English

ada pulak menyelit pic kami masa register aritu.

the little caliphs di Tv3

sekejap jer anak aku dah nak masuk 4tahun.. huhuhu cepat benar masa berlalu.
dah sampai masa kena gi sekolah pulak.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...