Kawan-Kawan Saya

Nak Cari sesuatu?

Loading...

Wednesday, December 03, 2014

Happy Birthday to Ihraz Zahin



03/12/2013 - 03/12/2014

Hari ini, genaplah umur anak ke3 aku 1tahun. Syukur alhamdulillah membesar dengan sihat dan sempurna. Semoga kekal hendakNya.

Maka, dengan ini, genap 1 tahun juga lah dia menyusu badan.. Fuhhh! sekejapan masa berlalu. esok lusa dah masuk sekolah pulak.

Apa beza anak 1 dan anak 3? owh... banyak sungguh bezanya. apa yang boleh aku simpulkan, masa anak 1, air tumpah boleh terus lap. anak 2, tunggu budak2 abis makan baru lah lap.. bila anak 3, kadang tak terlap... hahaha!!


Kronologi membesarkan hero 3 ni camner ye?

Apa yang boleh dihuraikan, penjagaannya mudah tapi suka melekap. pantang nampak ibu dia.. pasti minta di ambil. kalau takde ibu dia ok jer main. Suka makan, suka main, suka senyum suka merengek. hehe..

perkembangan setakat 1tahun, dah ada 2batang gigi, tapi belum berjalan lagi. boleh cakap mama papa dada tata. suka menyembur-nyembur juga. Demam or sakit2 tu ada tapi takla teruk sgt. Paling teruk bila panas sgt, badan naik ruam.

Itu sahaja kot yang boleh diceritakan sikit sepanjang perkembangan 1tahun dia.


 Happy Birthday Ihraz


Kisah mengenai penyusuan sepanjang 1tahun


syukur dapat menyusukan ihraz sepanjang 1tahun. in sha allah akan diteruskan lagi dengan izinNya. Sekarang di opis masih lagi mengepum dan menyimpan stok. stok yang ada masih lagi adawalaupun tak penuh freezer seperti mula2 dulu.

setakat ni pump paling banyak 9oz sekali pum. paling sikit 3oz pun ada. so, sekarang mana ada rezeki untuk anak aku akan teruskan jer. hopefully berjaya sehingga 2thn. Sekarang sekali minum masih 3oz-4oz. 

okla itu jer nak citer. janji nak citer pasal upin ipin tapi.. gantung begitu sahaja. huhuhu!

tak done nak update.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...