Kawan-Kawan Saya

Wednesday, December 24, 2008

::: carrier untuk iman :::

walopun arini da ari rabu.. nie aku nak citer sikit pasal aktiviti last weekend...
ari sabtu lepas, family aku semua ker Kedah menghadiri majlis perkahwinan.. disebabkan aku malas nak pi.. sebab nnt penat isnin aku kena keje... kami tiga beranak pie la jalan2 kat ampang waterfront sebab aku dapat tau ada kedai baby baru buka kat situ.. aku nie pantang dengar ada kedai baru buka.. mst nak pi... hehehe..!!~~~ ada dua kedai baby baru pi.. kedua-dua aku pie.. satu kedai babyjaya satu lagi kedai manjaku... kat kedai babyjaya aku beli baby carrier untuk iman memandangkan carrier yg sedia ada tak best.. hehehe beli murah jer... carrier yg nie rasa comfortable sikit la.. lembut n mudah nak pakai.. janji iman selesa cukup la... RM49.90 ajer pastue ada less 10%.. kira ok la tue.. then, aku beli spectra silicone gaks..


selepas tue.., kami ke kedia manjaku pulaks... disebabkan baru buka, ada gaks la barang yg sale... ingatkan taknak beli pape.. disebabkan ada yg murah.. sempatla aku grab botol avent n pampers huggies... botol avent 4oz nie murah ajer RM12.90.. mula2 pelik gaks naper murah jer botol nie.. ape bezanya.. tanya kat staff situ.. dia kata botol2 yg ada kat dalam tue tengah offer.. ooo.. gitu... aku igtkan botl tak ori.. kalo tak ori, mst takder pamplet dlm botol tue kan.. pampers kat situ pun ada yg tgh promosi mcm huggies dan mamypoko.. mcm tak percaya ajer mamypoko RM34++.. tp, iman tak pakai mamypoko.. amik huggies jer.. harga lebih kurang ajer...

keesokan arinya... untuk test carrier iman tue.., kami 3beranak ker IKEA.. sajer jalan2 ujung minggu... disebabkan iman sumtimes tak nak duk dalam stroller, itu yang belikan carrier yg lebih comfortable... busan kot ayik baring ajer... itu yg tak mau duk dalam stroller tue...sabor ajer la.. sumtimes kalo pegi tempat yang crowded ngan orang, senang la sikit nak kendong iman.. takda la rasa sakit badan2... jom layan pic la... :-)

inilah baby carrier nyer.. nengok tue, ada tanda harga skali...

iman muka ngantuk da....

iman di kendong oleh ayahnya...


4 comments:

Ryn said...

sesuai ler ngn iman....

Jue @ atanayuiman said...

itu ler... nampak iman pun relax jer.. kira ok la tue kan...

ieda said...

cantiklah carrier iman nmpk selesa lak tu..ni yg berminat ni..xper2 tgulah scnd bb kuar dulu..

Jue @ atanayuiman said...

ieda..,
beli jangan tak beli.. murah jer..
lagipun banyak gunma nya n mmg slalu akan pakai..
sumtimes dia taknak duk stroller.., so, leh pakai baby carrier nie...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...