Kawan-Kawan Saya

Wednesday, November 09, 2011

update izzul dan EBM untuk 8bulan


rasanya 7bulan tak update pun pasal izzul dan ebm.tak per.. arini aku update sekali untuk 7bulan -8bulan sebab bulan nie baru masuk 8bulan kan. Alhamdulillah, izzul belum putus lagi susu ibu. walaupun pernah merasa hampir putus harapan, susu hampir rosak gara2 iman tak tutup freeze dgn betul, susu tumpah dengan banyaknya, N luka dan sebagainya. Proses mengepam masih lagi berjalan seperti biasa. setakat nie belum lagi rasa jemu untuk mengepam hari2.. harap2 berterusan sehingga 2y.. insyallah..

update stok terkini. bhgn atas stok bulan 9, plastik oren stok bulan 8 dan plastik HiLO stok bulan 10. rasanya simpan mengikut bulan cam nie lagi senang nak amik kot..

 izzul masih lagi makan stok puree dan bubur blend. cantik pulak tengok bila wat puree guna bekas ais nie..

7bulan lebih izzul dah pandai duduk. semalam dapat snap dia duduk... hehe.. tersengih2 org nak amik picture dia.

 bulan depan baru ada check up. so, bulan nie xtau berat dia berapa.

update 7-8bulan izzul :
  • dah pandai merangkak laju
  • dah pandai duduk sendiri 
  • suka cakap "ntah..ntah.."
  • mula tunjuk2 nak memanjat badan orang.
  • akan nangis bila takde org dekat dia (takut bersendirian)
  • tidur suka menyendeng2 badan orang.

3 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

banyaknya stok :)
anak aku belum start makan puree lagi. baru bg makan bubur kosong tuh yg tak sedap kut :)

Jue @ atanayuiman said...

alhamdulillah.. belum putus lagi..
masih lagi menambahkan stok yg ada.. hehe..
ko pelbagaikan la stok makanan untuk najwa. aku kdg2 wat sekali puree simpan dlm freeze.. senang nak anta ke babysitter. kdg2 bg gaks bubur.

Finie Sabari said...

puree tu nnt campur dalam bubur ke just mkn puree saje... aku x pernah lagi bagi ank aku mkn sayur nih padahal dah 11 bulan pon...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...