Kawan-Kawan Saya

Wednesday, July 28, 2010

Santai Di Waktu Pagi...

Salam Semua..

 Tak berkesempatan nak update blog kerna kesibukan ku. hehehe.. sibuk ke malas nie? 2-2 kot.. di samping keletihan ya amat. seriusly, now... aku mmg dah jarang nak update blog apatah lagi berblogwalking. keseuntukan masa dan juga kepenatan ku.. Di waktu malam, paling lewat aku boleh bertahan sampai pukul 10mlm shj. Waktu petang, balik keje terusss kebaaaabboomm..!! ngantuk giler seyh!

Takpe.. abaikan sahaja tue.. kalo aku berkesempatan, blog ini akan berupdate.. okeh!
Now, aku nak tepek gambar iman bersanai di waktu pagi. masa gambar di ambil aku xder yeaa.. kemanakah aku?? Pada hari tersebut, hari Ahad pagi selepas ayah iman anta aku ke KDN untuk menghadiri kursus. Selepas itu mereka bersantai sebentar di laman Putrajaya presint 5.. berdekatana dengan PICC..

Iman di waktu pagi.. belum mandi lagi nieee.. hehe

berjalan menuju ke destinasi

apakah yang di perkatakan oleh iman itu?



bermain di playground

daaahhh.. JOM BALIK.!!~

last picture yang buat mataku terpandang :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ada kiss laaa. sapo yang kiss tuee..?? heehehehe... :-)


1 comment:

Mrs. Simplicity said...

sape kiss tuh? banyak gak tempat menarik kat putrajaya eh. bila la nak bawak budak2 ni pusing2 kat situ.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...