Kawan-Kawan Saya

Thursday, July 08, 2010

Tempat Kapal Terbang Landing

Ni Gambar dah lama. Saja nak tunjukkan kat mana kapal terbang landing. Aritu mak mertua aku datang. So, asben aku saja bawa jalan2. Petang tu, no idea nak bawa mana. So, decide bawa gi tgk kapal terbang landing. Masa tue mak mertua aku lum penah lagi naik kapal terbang. So, mmg agak teruja la..

Yang tak bestnya, masa bawa gi tgk... Iman pulak tido. So, xder rezeki la nak suruh iman tengok. Lately, aku datang semula bawa iman. Tetapi... sayangnya tempat tu dah di tutup untuk orang awam.. uwaaaaa..!! sgt sedih.. dapat tgk dari jauh jeeee....

 port paling best tgk kapal terbang landing. ramai org masa nie. mmg itu laluan untuk dia landing.. dari jauh dah nampak daa...

itu dia... makin dekat daaa.....

amik ko! memang atas kepala yeaaa.. silalah jangan takut.. hehe



dah pun melepasi pagar untuk mendarat..... kalo dpt tgk plane dr arab, memang beso gilossss..! air asia kecik jee..


asben aku sdg menunggu next plane pula. plane ni masuk setiap 5-10 minit la jugaa...


p/s : tak best tul laluan ni dah di tutup.. sian iman.. xdpt tgk dr jarak dekat. skang nie pantang nampak kapal terbang.. suka btul diaa.. siap cari lagi... bilalah laluan nie akan di buka semula..




5 comments:

fieza said...

Best nye Jue duduk dekat ngan airport kan..tapi malm2 bunyi bising tak..Eh sebelum terlupa nak tanya sebelum ni Jue beli rumput Taiwan yang tanam kat umah Jue tue kat mana.

nome said...

port baek punyer! mmg cantek tol view nak tgk kapal terbang landing...lagi2 waktu matahari nak tenggelam...mmg cantek...besar sungguh la kapal terbang yg atas kepala tuh....gayat tgk

azhariahzuber said...

kenapalah dia tutup? bahaya kut ek...
takpelah ko bawka iman naik kapal terbang terus..ok apa..hehe

mamashasha said...

teringat masa awal2 KLIA buka dulu akak ngan member2 akak dok landing kat atas bukit jek....sekarang dah takleh masuk..

Zila Ahmad said...

saya dulu pun selalu gi lepak sini, tempat release tension gamaknya...sebab leh jerit kuat2 masa flight tu lalu atas kepala kite...ehehhee...sekarang dah ditutup sbb nk buat port Air Asia.. (Salam perkenalan...tetiba mencelah hehehee)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...