Kawan-Kawan Saya

Monday, August 06, 2012

Semoga urusan hari ini di permudahkan.. amiinn..

Ya Allah, aku mohon kepada mu supaya urusan aku hari ini di permudahkan dan berjalan lancar. Dan semoga ianya mendapat restu dariMu.. amiinn..

Fuuhh! Berdebar sebenarnya arini sebab dah lama tak pergi interview nie.. last masa tahun 2008 masa tu tgh sarat ngandungkan si iman. Jawatan yang sama dan tempat yang sama. Tapi, xder rezeki masa tue.. maybe dah sarat sgt kot... nnt bila panggil, aku dlm pantang pulak kan.. hehe

Hopefully, kali jie berjaya lahh.. sbb tak sanggup nak redah interview nie.. makin tua makin kuat degupan jantungku.. hehe..

Paper pun, u all doakan lah yang tebaik untuk aku eeekk.. mana tau berkat rezeki bulan ramadan. Lagi2 hari nuzul quran arini... insyallahhh..


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...