Kawan-Kawan Saya

Friday, January 03, 2014

Introduce our 3rd hero....





Assalamualaikum wbt
Aku dah pun selamat melahirkan baby boy yang ketiga pada 3/12/13 yang lepas di PPUKM secara ceaserian. Kenapa ceaser? Akan update pengalaman bersalin kemudian...
Hari ini genap 30hari umur anak aku dan aku berpantang. Camne berpantang kali ni? Memang sempoooooii! Sebab ceaser, jadi aku rasa mcm tak berpantang sgt sebab tak berbengkung bagai. Pergerakan pun menjadi luar batasan..
Nanti2 aku update ek.. sebab lappy rosak. Payah nak naip kat hp nie. Agak takde feel nak menaip panjang2 sebab asal typo saja..
Check it out!! My hero ....
Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

adianiez AIDA said...

welcome ihraz :-)

Riana said...

alhamdulillah dah 3 =)

Iela Fazielah said...

tahniah.... welcome ihraz...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...