Kawan-Kawan Saya

Wednesday, June 06, 2012

Stok EBM terkini!

Dah lama tak update stok EBM. Sebab dah lama tak balik sepang. stok ada di sepang. tak sempat nak snap bagai. selalu asben yang akan berulang untuk amik stok ebm.

semalam balik sepang terus tengok stok susu banyak mana yg tinggal.



dan inilah hasilnya. hanya tinggal satu barisan shj. hehe.. selebihnya ada di rumah mak kat ampang.

sekarang izzul dah 1thn 2bln. minum sehari 3.5oz x 3botol. memang tak banyak. mlm 2-3x bangun dan kadang2 1x atau tak bangun langsung. tetapi, makin kuat makan.

atas sebab itu aku rasa susu kurang. sebab dia sendiri kurang minum susu. production pun ikut supply on demand. dan atas sebab aku dah
kurangkan sesi mengepump juga lah production agak slow..

but, aku masih bersyukur sebab masih mampu berjuang lagi untuk meneruskan exclusive bf. insyallah selagi ada rezeki, selagi itu akan di teruskan....




sekarang aku sedang bergantung pada pil motilium untuk maintain kan production. atas nasihat doktor, ubat ini no side effect dan dia sendiri amik most 6months...

mode : tetiba rasa mcm rindu masa stok banyak-banyak dulu.. hehehe..
posted from Bloggeroid

2 comments:

MuMmyLiL said...

Salam..nk tnye..pil ni byk kn air susu ke? Mcm mne boleh dpt pil ni? Suggestion doc?@mntk pd doc?susu bdn sy akan byk bile pam di off..sekali pam 5oz..klu pam kt rmh after 1 hour bb feeding nk dpt 2oz pn ssh..

Nolan Shaw said...

Nicee blog you have

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...