Kawan-Kawan Saya

Monday, April 30, 2012

H.F.M.D


Kebetulan hari ni memang aku amik cuti sebab esok kan 1may (hari anniversary kami). so, ingatkan nak pergila jenjalan. Tetiba hari sabtu terima info dari sekolah iman mengatakan sekolah iman tutup sehingga hari Jumaat depan atas sebab ada kes HFMD. So, aku akan continue cuti sehingga khamis dan jumaat ayah dia pulak cuti.



But, pagi tadi iman dah semangat nak ke sekolah.. Aku kata sekolah cuti la.. dia kata tetap sekolah.. aduhai! semangat lah pulak.. takper, cuti la lama2 dulu iman. pasni sekolah puas2.. dan kebetulan juga kat tempat pengasuh iman pun ada kes ini. so, 2-2 cuti la jawabnya. Takder sesiapa nak jaga mereka, so kenalah amik cuti sebab kebetulan ayah tak sihat masuk wad.




1 comment:

fazilzura said...

oo ado kes ye... iman plak rs boring x school ye..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...