Kawan-Kawan Saya

Wednesday, September 18, 2013

Check Up 7months : MGTT



Assalamualaikum wbt..

Semalam 17 sept 2013 kena minum air gula kali ke2. Biasalah bila ada keturunan diabetes ni, kena MGTT 2x. Kali pertama aritu bacaannya sebelum dan selepas sama jer 4.4mmol.. hehe sebab apa sama? sebab aku termuntah but aku tak bagitau misi seba kalau aku bgtau, confirm kena repeat.. hiksss!

Selain buat MGTT, aku kena jumpa doc juga untuk scan 7bulan. tengok kedudukan baby dan keadaannya. Nasib xder la aku menunggu sesaja je 2jam. Alhamdulillah, semua ok cuma kedudukan baby je masih breech lagi. Baby, cepat lah berpusing di kedudukan yang sebenar... 

im 29week!


details pemeriksaan untuk 7bulan


berat terkini 67.5kg, hb : 12.8g/dl


nampak tu... Presentation : breech, placenta : upper


Inshallah, bila uri di atas, ada can la baby nak berpusing sehingga di kedudukan yang betul... ;)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...