Kawan-Kawan Saya

Thursday, September 19, 2013

Gambar Scan 3D/4D : 29 Minggu

Assalamualaikum wbt..


Seperti entry yang lepas aku ada maklumkan yang aku nak buat 3d/4d scan baby kan? Alhamdullilah dah dapat tau jantina dan dah dapt tengok muka baby. Walaupun pada permulaannya agak susah nak tengok tapi akhirnya dia tunjuk juga mukanya.


Lepas maghrib dah terpacak kat klinik Fauziah Ampang. Masa sampai tu ada patient lain tgh buat scan. Tunggu dulu. Dalam 8.20pm, baru dapat masuk. Mula2 baby taknak tunjuk mukanya. Sebab dia tidur. tangannya tutup abis kat muka. gerak2kan dia baru lah dia alihkan tangannya.


Baby sangat mengantuk! tidur ajer dan asyik menguap ajer. Sonographer Jezlyn kata dia belum makan itu yang dia tidur. Silap aku tak makan dulu sebelum datang. hikksss!


Jom tengok muka baby IZ...




Jantina? tengok pic ni leh tau dah kot kan...
i will to be as a SUPERMAK for SUPER ULTRAMANs!


video
sedikit video of baby IZ



Nota : mak dah buntu nak bagi nama anak ni. Any idea for IZ..................???


2 comments:

Alyyani Anuar said...

yang nak keluar ni pun dok amend nama tak habis2. nama R sangat limited! huhu..

atanayuiman @ Jue said...

alyyani >> hehe xpe, kali ni baby boy kan? ada pilihan tu.. ini 3 boys dah... poning2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...