Kawan-Kawan Saya

Thursday, May 14, 2009

::: Skodeng Iman Zafran :::


Malam tadi.. saja jer nak skodeng Iman buat apa sebelum tido.. Sejak menjak dia dah pandai merangkak nie.., semua nyer dia nak jelajah.. ada jer benda dia nak buat.. erm aku sangat sonok nengok dia dah pun pandai merangkak... pasnie leh main kejar2 ngn dia kan...

Jom la nengokkan apa yang hendak dibuatnyaaa... :-)

udah nak ke pintu daaaa..

dapat membolosi pintu...

jalan... jalan...

nak menghampiri pintu tandas daaa..

sampai ke ruang tengah daaa..

alamak... dia pasan daa.. hehehe..

posing sikit iman....

relax tanpa da gangguan...

TUP...!! TUP...!!!


Nain datang... pun nak JOINT skali.. hehehe.. Iman dah buat muka takut daaa..

Iman terus menjeritt... hahahaha.. manja tul ko nie Iman... kihkih.. Nain jer relax..

Nain ngn muka geram dia.. Dia lagi suka kalo iman menjerit tue.. hehehe..

Iman sambung balik..

aku letakkan di bawah.. dia sambung balik.. menuju ke arah TV laks... dah cuba nak berdiri daa.. tp, xboleh...

Iman buat aksi GIMNASTIK daaaa....

Menuju ke bilik NAIN pulaks.. aik..? kawan tua ada, dia takut.. tapi, bila takde, cari pulaks.. Iman.. Iman...


*** sejak menjak leh merangkak nie.., abis seluruh rumah dia bersihkan.. suar n baby tight itam legam daaaa..


16 comments:

Reena said...

wah iman dah pandai merangkak...bestnya tgk gelagat dia org nie...hope anak reena pun cepatla ada perkembangan..

Wafaa said...

Jue, sama aa.. cuma Izz Iman tak boleh merangkak lagi. Kalau kat rumah pengasuh tu, dah sampai ke dapur. pintu toilet kena tutup. kat rumah pon sama daaa..

fazilzura said...

jue.. jaga2 jue.. dia dh pandai g merayap dh tu ..
leps ni dpt kaki lg kene jaga2 ..
huihh kompom kuruih ..

ai said...

Dah stat dah dia jelajah rumah! hihihi

Leen Die said...

wahh iman dah pandai merangkak..ngah tunggu rayyan merangkak jugakk

Kerol+Natt=Adam said...

mmg jue..adam dl pn abis bju,suar,socks die itam..ltk ats tilam jap je ntah mane die pegi..nk tlg mama mop umah la tu..hehe

aTan and JuLies @ aYu said...

reena >> semoga kelvin pun cepat merangkak gaks.. nnt leh main kejo2 ngn mummy...

wafaa >> itu laa.. semestinya bilik aair tue kena tutup skali.. sebab dah bilik dekat ngn bilik daa.. iman ngundur2 terus merangkak..

kak zura >> haaa.. kalo dah dapat kaki tue.. siap la.. duk panjat2 la nnt..

kak ai >> jelajah umah takpe.. takut kat part tangga tue jerrr..

leen >> xlama lagi rayyan laks merangkak.. hahha.. pasnie leh la duk kejor2..

Natt >> itu la natt.. bersih umah dibuatnya.. hehehe.., tapi pasnie kena nyental la suar2 dia...

saveme_zero said...

cute je..dgn bb tight tu..ekekekek

nasz said...

adat la kalo anak dah merangkak, mmg suar baju kotor sangat. habis dimopnye seluruh rumah...

aTan and JuLies @ aYu said...

kak sue >> nengok dekat.. dah itam da.. huhuhu..!

aTan and JuLies @ aYu said...

kak sue >> nengok dekat.. dah itam da.. huhuhu..!

alyyani said...

besih lantai umah pas ni. elok jugak kenakan tight tu kan sebab bia tight yg itam jgn lutut iman lak itam. :D

M@L@ said...

ala comei nyer dia habis 1 umah jelajah yer sayang.. bersih umah mama ..hehehhee

kirana@eja@ummikmal&irfan said...

HAHA..CUTE JE KEJOR ANAK...
KAHHHHHHHHHHHHHHH
BUKAN KO YG CUTE TAU JUE...IMAN TUH... KEKEKE...
COMEY AR IMAN PKAI BB TIGHT TUH...

aTan and JuLies @ aYu said...

kak nasz >> itu le pasal kak... tul tue.. huhuhu..!!~~

allyani >> aah.. kalo kakinya yg itam udah mcmano nnt ekk..??

mala >> umah bersih.. suar2nya yg tak bersih nnt... hehehe...

kak kir >> huhuhu..!!~~ daku pun comel gaks..hehehe...

elly @ suely said...

ha bile dah pandai merangkak ni, mule le dia nak jelajah umah pastu mengutip ape yg nmpk masuk lam mulut lak hehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...