Kawan-Kawan Saya

Thursday, March 11, 2010

Butter Prawn Ku ....



Malam tadi teringin sangat nak makan butter prawn.. So, semalam cedok la resepi dari member opis ku... Hehehe.. minta izin yea kak nor.. Balik rumah semalam, terus ke kedai membeli udang, butter dan sebagainya..
Percubaan pertama.. Menjadi.. Tapi kekurangannya, terlebih butter la pulakss.. so, lepas nie kena kurangkan sikit butter tueee..


nampak kan.. terlebih butter tuee...Next time buat pasti menjadi la kan..
hehehehe.. It is one of my feveret too..

12 comments:

mamashasha said...

aduh jue.....berdangdung perut akak tgk butter prawn ni....

Ryn said...

waaaa...ada ruper dah tuh...kalo aku wat sure jd udang goreng kunyit je gamaknya...

alyyani said...

kalau tak letak daun kari tu bole tak? tu daun kari kan jue? wah jue, lately masak special2 ni. terliur org yg dalam pantang ni menengok nye. huhuhu

nome said...

sedapnyer...ni pun peberet ku jugak...

Ryn said...

udah terliur org pantang...hehehehe...aku yg tak pantang ni pn terliur...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

mamashasha >> alamak..!! udah berdangdut rupanya ekk. hehehe..

ryn >> hehehe.. masa mula2 buat, takut gaks kalo tak menjadi.. rapi... jadi la gaks.. cuma terlebih butter jer niee... licin tuueee..

alyyani >> bolah gaks tapi nnt masa goreng tak naik bau.... kalo ada daun kari, baru ada naik bau aura dia.. hehehe relax n cool.. abis pantang baru leh makan nnt..

nome >> peberet...?? sama la kita kak... sedap kan.. kan..

ryn >> hehehe.. ryn, apa lagi.. balik keje kang terus gie wat..!!

Ibu Mifzal Arsyad said...

wah..sedapnya..ni yg nak buat gak ni..kalau rajin arr..hehe

suhida said...

jue,sedap jue.feveret nih.meh hantar tamn permata jap.ngee~

alfa juliet said...

sedapnya butter prawn ni..meleleh dah air liur

shah-ila-ain said...

wahhhh....ni kompem sedap nieee...mcm senang jerr...aku ni pantang nengok yg sdap2 ni nak masakk lahh...

LeaKhalid said...

smalam baru je lea msk resepi butte rnih...tp prawn takde, lea gune chicken..bagi lea sedap jer coz ikit tekak sendiri...heheh

pasnih lea nak try masak chicken lemon plak...resepi nih pun lea minat

jue, nnt kite bleyh tukar suke same suke..lea msk butter chicken, jue masak butter prawn..(^^,)

MAS said...

huhu..laparnya perutku.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...