Kawan-Kawan Saya

Thursday, March 18, 2010

Tag From Alyyani


Tag From Alyyani.. Tag yg agak berat nak buat niee.. hehe.
xperr.. untuk langsaikan hutang kena buat gaks..
sebab ada 1 hutang tag aku tak buat.. hehehe..

1. first time jumpa with your hubby, bila and kat mana?
~~ 1st time jumpa masa kat depan Uitm melaka. Time tue, aku lepas abis kelas. Selepas lost contact 1year lebih.. "tercontact" semula. dan kebetulan masing2 di Melaka. Buat pertama kali jumpa setelah 2years berhubung melalui "PHONE"  shj.

 1st gambar curi yg di ambil oleh si dia.. suka suki jer tau..

2. love at first sight?
~~ Tak juga.. Amik masa gaks sebab masa tue dok "aku Kau" ajer.. Tak berkenan sangat pun sebab .................. ada kes di sebaliknya.

3. who is he when the first time you meet him?
~~ Masa mula kawan, dia seorg student maktab. Then, masa bertemu dia dah pun menjadi seorang GURU.

4. how long it takes for him to ask you out of a date?

~~ after 2 years baru ke temu.. sebelum tue dok berbalah dalam tepon ajer...

5. first place dating?
~~ semestinya di depan Uitm Melaka.
1st gambar yang di ambil berdua.. hehehe.. malu2 kucing u..


6. how he proposed?
~~ takder proposednya.. terus datang umah masuk merisik. Siap bawa atuk, nenek dan emak diaaa.. Terkezut weehh..!! kata saja nak dtg.. tetiba bawa cincin.. Apa kes..?

7. special date with your hubby?
~~ 2001 -- Gaduh BEsar..!! hahaha.. (siap masing2 kata tak nak kawan dah) 2003 - contact aku semula. Apa kess..? rindu la tueee.. hahaha...!! kaloh akhirnyaaa.. nak gak kawan ngn aku..

8. changes that he asked you to do?
~~ suruh aku pakai tudung labuh dan purdah.. hehe.. nak suruh aku jadi waheeda agaknyaaa..

9. what is about him that you love so much?
~~ tak taulah sebab apa.... susah nak cakap.. camner ekk..?

10. what is about him that you wish he would like change?
~~ Jadilah suami yang lebih "alert" terhadap isterinya.. huhuhu..!!

11. you will lose your mine and crack your head when he?
~~ bila dia buat dunno kalo aku merajuk..!! hahaha...

12. you will smile through your eyes for the whole day when he?

~~ bila dia bawa aku ke dunia penuh "KESERONOKAN"

13. complete below sentences 'my love towards my hubby is as big as..'

~~ as a big he love with me.....

14. nak pass tag ni kepada siapa?

-kak nor
- Na


Photobucket

8 comments:

Mrs. Simplicity said...

patut la berat nak buat. ade kisah disebalik nya. dah macam novel la pulak bila baca. heheh.. siap simpan lg gmbr yg dia curik2 amik ye. hehe.. apa pun, dia la jodoh jue kan? tq jawab tag ku ini :)

fazilzura said...

kahhh .. yg part no 11 tu akak sokong jue

LeaKhalid said...

waaaa...dah gaduh besar..pas 2 thn, bertaut kembali

hehehe..itu lar nama nye jodohkan...

papepun, lea doakan semoga kalian brbahagia smp akhir hayat

mamashasha said...

huhu another itm student kawen ngan itm student nih....hehee sweet je hubby jue ambik gambo curi tu.....

dunia penuh keseronokkan jue?????apakah itew?sungguh kepochi.....

Jue @ atanayuiman said...

alyyani >> hehe.. itu pun dah cover sebaik mungkin dah tueee.. betulla.. jodoh namanya.. camner pun pasti jumpa semula..

kak zura >> betui2.. betui2... sama kess ka..??

lea >> thanx leaa... doakan yg baik2 untuk kitorang ekk..

mamashasha >> dia bukan itm student kak.. masktab student.. hehe

dunia keseronokan tue macam2 maksudnya.. tapi bukan double meaning tau..

Ryn said...

gambar kat kete tu posing kaki sama je memasing...cute!

Jue @ atanayuiman said...

ryn >> aah laa.. aku pun baru perasan nieee.. hehehe

mamashasha said...

hoho silap le aku ye....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...