Kawan-Kawan Saya

Wednesday, March 17, 2010

Hadiah Istimewa Pemberian HubbyKu... wakakaka..!!~


Salam u all.. tetiba jer aku bagi salam pulak
Korang.. aku dapat adiah spesel dari suami tercinta ku.. hehe.. adiah sempena apaer..? takde sempena pape pun.. takde nak celebrate pape pun. BUT adiah nie spesel laa.. hahaha...!! aku dapat adiah nie, aku tergelak besar la weeehhh..!! bukan nak riak.. tapi takde kena mengena pun.. hehehe.. 

Tetapi

aku tgk adiah nie, aku jadi rasa "SABO JER LA"...

Ni adiahnyaaaaa....

Losyen Mustajab

korang tgk pun dah tergelak.. belum aku citer lagi nie.. sat lagi ada yang berguling2 gelakkan aku... xper.. korang gelak laaa.. aku benarkan... 

Al-kisahnyaaaaaa....
Losyen mustajab yang sedia ada aku punya tue dah abis.. so, aku duk cakap la ngn asben aku.. nnt belikan lagi yea losyen tue.. Aku tiap2 malam selalu suruh asben aku urutkan badan sambil sapu losyen mustajab nie. Sebab musabab adalah untuk membuang angin dalam badan, menghapuskan selulit, menghapuskan lemak degil serta untuk menguruskan badan..

so, Ahad lepas kitorg ke chow kit.. so, singgah la kedai jamu untuk temankan MIL aku.. dan  Aku masa tu dok mengawal iman yang tak reti duk diam.. nak berjalan aje kerjanya.. Aku pesan kat asben aku jangan lupa losyen mustajab yeaa... Ok katanya..

so, sampai umah dia bg kat aku losyen tue.. Dia kata losyen yg nie spesel sikit dari yang biasa. Aku tanya "apa yg speselnya?"..bila aku baca jer.. terus terjelir lidah aku.. nak tau apa dia..??

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

EXTRA HOT

hahahaha...!!! itu yg spesel katanya. Apa yg asben aku kata?
"abang beli yang EXTRA HOT punya supaya cepat sikit hapuskan lemak2 yang degil dalam badan ayu tu....!!"

Cissss..!! sambil tue mengutuk aku rupanya.. huhuhuhu


pssstt : kalo korang nak tau, asben aku nie kalau nak membeli sesuatu, dia suka membaca dulu. That's why kalo singgah beli brg memang lama giler. Then, promoter yang jual dgn dia pasti kantoi. sebab main cakap aje. Dia akan baca dan teliti dulu sesuatu brg sebelum beli. dan Aku pun xtau yg losyen mustajab nie ada EXTRA HOT.. hahahaha..!!!

Photobucket

14 comments:

saveme_zero said...

bagus ke losyen ni jue. aku pun byk angin gak...nak try la nti. sempat lagi somi ko ek...ekekekek.

Noor said...

ok lah tue....mesti asben jue udah napok 'kebesarannyer'.....kahkahkahakah...

shah-ila-ain said...

bestt erkkk pakai losyen ni...syokk gak ehhh main urut2 gune losyen ni...mel pun selalu gak main urut2 dgn hubby time nak tdo ni...hmmm kene carikk ni...

jue> hehe cek abe ko prihatin pd bini terchenta ok lah tuhh...

nome said...

sure jue cepat kurus pasnih...extra hot tuh!!! giler arrrr...panas berasap punyer....ekeke...

AieZa said...

perghhh.. tiap2 mlm sapu.. panas tu wehh..

azhariahzuber said...

rajinnya shahrul sapu losyen..kalau laki aku,, haremm.hehhe

Mrs. Simplicity said...

dah mcm so nandos lak ade hot, extra hot. hehehe... sama la dgn wan, kalau nak beli tu, semua detail dia baca. kita ni pakai sauk je. x saba nk tgk hasilnye ni. hehe..

fazilzura said...

KAHHHHHHH , adeh mmg akak gelak guling2 ni jue.. ingt kan kasi gelang mas ke .. sekali ambikkk , extra HOT lg tu

akak beli 2 btl .. dh kat 1 thn x abis2.. cz pakai time sakit2 bdn jek .. mmg kuor angin, tp bab kurus tu .. x bape nak caya... kalau terasa nk kene gstrik tu ... mule le angin bertakung kat blakang bdn , harus le pak ajil ku jd tukang urut ... mmg syokkkkk

LeaKhalid said...

he3...tak pernah tahu ade extra hot..lea pun ade beli losyen mustajab nih..tp tak pernah perasan coz main amik ajer...nnt blk kang nk nengok lar...mild ke..extra hot ker..suam2 kuku hot kew...hehehe

LeaKhalid said...

he3...tak pernah tahu ade extra hot..lea pun ade beli losyen mustajab nih..tp tak pernah perasan coz main amik ajer...nnt blk kang nk nengok lar...mild ke..extra hot ker..suam2 kuku hot kew...hehehe

Jue @ atanayuiman said...

kak sue >> testimonial from akak jue dan member jue.. dlm pantang hari2 sapu losyen nie.. hasilnya memang menjadk..!!

noor >> itu la pasal kak nor.. ari2 kena kutuk dah niee.. apa kess..??

kak mel >> memang selalunya malam, asben jue tolong urutkan kaki.. alang2.. suruh urutkan badan sekali.. heeheh..

kak nome >> badan yang berasap..!! hehhe..

aieza >> nak kasi kempis punya pasal kan.. sangup ajerk.. hehehe

Jue @ atanayuiman said...

alfa >> hhehe.. sumtimes rajin.. sumtimes malas gak tueee.. hehe

alyyani >> itula pasal.. jue siap ckp.. ingt org nandos ker ada hot extra hot.. sabau jer laa...

kak zura >> dah agak da.. mesti ada yg gelak terguling2 niee... hehehe tapi, jue pas pakai, memang dok terkentut2 jer kat opis.. hehehe..

lea >> sama la.. jue pun mmg tak pasan ada extra hot nie.. main amik jerr..

suhida said...

kekeke..jue.lawak ler...takpe, yg penting..dapat present.siap extra hot lagi.kekek..da pakai ke lum tu?

Jue @ atanayuiman said...

suhida >> itulah.. kira spesel gaks la tue kan..?? dah pakai daaaa.. panas sikit laa.. tapi sedap...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...