Kawan-Kawan Saya

Tuesday, March 23, 2010

Upgrade for my business...

LAST week aku cuti sibuk mengemas baju2 business aku BabyAndKids. Sejak pindah aku tak sempat nak ngemas. Now, aku dah selamat mengemas dan menyusun semula barang2 yang ada. Aku amik satu bilik khas untuk letakkan semua baju2 business aku.. sekarang mudah sikit nak cari baju. Faham jerla.. part time business.. tak semuanya sempurna kan.. so, slow2 kena update..

Ni aku tgh menaip terkebil2 ni.. almaklumla.. menaip sebelah tgn kan...so, aku rasa tak perlu la taip pjg2 kan.. tgk apakah transformasi yg aku dah buat..

sebelum

barang2 masih diletakkan dalam kotak dan container. tak sempat nak susun lagi...

selepas

separuh baju yang berbungkus plastik di letakkan dalam rack ini. senang sikit nak pilih nnt..


selepas

yang tak berbungkus dengan plastik aku gantungkan supaya senang nak lihat untuk agen2 jualan aku nnt..


p/s : ada 1 lagi aku nak publish pasal upgrading my business....

Photobucket

9 comments:

LeaKhalid said...

tahniah jue!
semakin berkembang hebat perniagaan jue
alhamdulillah...syukur...
tahniah skali lagi

LeaKhalid said...

tahniah jue!
semakin berkembang hebat perniagaan jue
alhamdulillah...syukur...
tahniah skali lagi

shah-ila-ain said...

aduhhh tgh sakit2 pun boleh lagi mengemas...rehat lerr dulu...hope jue cepat sembuh erkkk...kesiannyerrr...

fazilzura said...

wahhh jue, besh nye...
kalau aritu jue wat , sure bnyk lg akak borong.. (aci lg dak nk borong).. mostly bj2 online akil dr kedai jue yek , kasut pun samo kahhh ..

buniess tu penting, tp rest jgk yek ... tngn tu stil x ok lg

Wafaa said...

keep it up jue! Hmmm rasa ter-motivated la plak.

[I][T][A] said...

wah cantiklah jue wat mcm tu... nampak mcm shoplah..ni boleh dikatakan SOHO.. Small Office Home Office... memang ramai orang wat biz kat umah skrang ni.. Termasuklah ita.. :)

Zaila Mohamad said...

waaah bagus tuuu..mula2 kita start buat biz kat rumah then ada modal yg lebih boleh sewa kedai pula;)
good luck in your business!!!

Noor said...

wahhhh.......jue.....
perniagaan udah berkembang yerk.....!!!
apa2 pun gud luck n congrats......!!!!!

Mrs. Simplicity said...

waaahh rasa nak gi terjah rumah jue tgk collection yg banyak itu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...