Kawan-Kawan Saya

Thursday, March 04, 2010

Jawapan Teka Teki >>> Gadget 2010


Jeng...!! Jeng..!!!
Nak tau apa jawapan untuk teka teki

dalam 14 org yang meneka..? hanya 2 sahaja yang teka dengan betul. Dan dalam 2 org pemenang tersebut.. Hanya yang terpantas akan di pilih...

dan jawapannya ialah..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

pandangan dari atas

pandangan dari tepi... Tau dah kan apa jawapannya..???

Yang menjadi pilihan ku ialah :
LG

visual pic

Sebab memilih LG :
  • Harga yg untuk lingkungan 10kg adalah yang lebih murah dari yang lain (12.5kg)
  • Asben aku peminat kepada brand LG
  • Design yang sangat Cantek..
  • Mula2 nak amik Panasonic or Toshiba tetapi disebabkan pengaruh dari penjual juga yg menyebabkan amik LG.
  • dah lama usha LG niee.. Tgk kat Jusco mahal..
  • dapat kedai murah.. itu yang berBALOI..!!
dan pemenang kepada QUIZ ini ialah :
Kak Ainey laaa.. Peneka paling tepat dan terpantas..
p/s : Kak, SMS jue alamat dan nama penuh yea..

6 comments:

AieZa said...

alaaa xmenangg.... hahaha.. apakah hadiahnya ehh.. mesti bestttt..

AieZa said...

alaaa xmenangg.... hahaha.. apakah hadiahnya ehh.. mesti bestttt..

LeaKhalid said...

w/pun lea teka tepat..tp apakan daya..lea lewat tinggalkan comment! ~huhuhu....dun like...dun like... :-(

fazilzura said...

TAHNIAHHH ..

wah LG yek , akak penah tgk mesin munge2 ni .. tp xdak niat nak beli .. heheheh

besh kan 12 kilo .. beso ooo.. leh basuh toto lg..

Ibu Mifzal Arsyad said...

wah..x sangka teka tepat n pantas..hehe..

jue..mmg cantik la mesin basuh ni..akak pun berkenan..tp sure rege dia beribu kan..sonok mesin besar ni leh basuh toto

suhida said...

congrats ainey,disebab kan daku duk spital,tak dpt ler na meneka.klu tak,dpt hadiah da..kekeke...lawa mesin basuh tu.ada bunga-bunga.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...