Kawan-Kawan Saya

Wednesday, March 10, 2010

Ayam Sumbat Kokok Oat

Dinner malam tadi sangat spesel.. Aku masak spesel tue.. hehehe.. 
Ayam Sumbat Kokok Oat

Taddaaaaaaaaaaaaa....!! Kasi u all telan air liur ekk...

inilah dia ayam sumbat Kokok oat. Mana oat dia..? oat dia dan bahan2 lain telah di sumbatkan di dalam ayam tersebut. Memang sedap dan Marveless...!! Aku buat..?? TAKLA.. aku tipu jer tadi.

Actually, aku beli ngn seorang akak kat opis aku. Dia memang buat ayam nie bila ada org tempah. Kat opis aku selalu tempah ngn dia. Dan semalam tiba2 tekak aku teringat akan ayam sumbat akak nie. So, aku and the geng apa lagi la.. Call dan tempah aje. Nak buat tak reti lagi, so tempah jer laaa.. Seekor RM20 sahaja.

so, nak makan dengan ayam nie, sedap ada nasi goreng. Dan malam tadi aku buatlah nasi greng ini :

Nasi goreng Sempoi..

kicap untuk ayam tadi..


p/s : makan dengan penuh kekenyangan malam tadi..


6 comments:

LeaKhalid said...

tgh2 dlm purse ade singgit...terliur sungguh nengok ayam nih!

huhuhu...melantak maggie smbl bayangkan ayam ni..bleyh??

hahahaa

nome said...

sodapnyer nampak ayam tuh...

Natt_Alias said...

sedang hati ni tgh kuat semangat berdiet tp bile tgk ayam n nasi goreng sempoi mu itu buat iman ku goyah jewwww....huhuhu

fazilzura said...

fulamakkk ..

nmpak sedappp oooo .. nnt wat haus wrming order le jue

wawa_addien said...

sedap nyer..kecur liur tgk ayam tue!!!!

Ryn said...

marveles jugak eh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...