Kawan-Kawan Saya

Tuesday, March 16, 2010

 Tag @ tugasan yang diberikan oleh Lea Khalid. so, tugasan yang perlu di siapkan oleh aku.. hehehe...
 
1. Adakah anda rasa HOT??
~~ Memang HOT sebab cuaca skang tersangatlah Hot.. But, bila kena dengan ubatnya.. akan pasti rasa COOL la pulak....

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang.

inilah gambar yang digunakan oleh lappy aku nie.

3. Cerita pasal gambar.
~~ gambar ini di ambil masa bercuti @ berBBQ di bagan lalang bulan lepas.
 
4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
~~ awal bulan aritu... asben aku belanja maka.
 
5. Lagu terakhir anda dengar?
~~ sebuah janji - Fase13 (OST Kamelia Katrina)
best pulak layan lagu nie...
 
6. Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
~seharusnya layan FB dan tengok TV..
 
7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa? 
~~ ayu @ angah @ ibu @ ayang
 
8. Tag lagi 8 orang.
  1. -Na
  2.  - kak Nor
  3. - Alfidah
  4. - Zaila
  5. - Kak Wawa
  6. - Aja
  7. - NurShah
  8. - Kak Melaty
 
9. Siapakah orang no 1 kepada anda?
~~ opismate aku yang sedang sudah pandai berbloging
 
 10. Katakan sesuatu kepada orang no. 5.
~~ kak wawa pun opismate aku.. hehehe
 
11. No 3 ada hubungan kepada siapa?
 ~~ hubungan dengan aku sebab Business Partner.. hehe

 12. Bagaimana pula dengan no. 4?
 ~~ zaila pun geng business sama aku.. Tq sharing with me :-)
 
13. Pesanan kepada orang no. 6.
 baru nak berkenalan ngan lebih rapat.. bleyh kan kak bed? (^^,)

14. Kata2 cinta kepada orang no. 6.
~~ aja, rajin2 lah update blog yeaa..
 
15. Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
 ~~ sama dari segi jantina.. PEREMPUAN.
 
16. Berikan 5 perkara yang anda tau tentang orang yang mentag anda.
  1.  dah ada anak 2org hero
  2. ank 1st c-zer BUT anak 2nd normal.
  3. kenal dalam M.com
  4. org negeri dan duduk kat N.9
  5. skang dah buka blogshop. Mylittlekimi.. hehe
 17. Persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
~~ kedua2 akan di sembelihkan pada hari raya qurban
  
18. Perasaan anda wat tag ni?
~~ teringat kat Lea la.. camner nie?
 
 19. Adakah anda tau si Razman itu sengal?
~~ sesungguhnya aku tak kenal siapakah RAZMAN itu?
 
20 - a) GAY or b) LESS?
 ~~ i am a NORMAL person.. Ok.!



pssstt : kepada nama2 di atas, silah lah jawab TAG.. ok!

Photobucket

1 comment:

LeaKhalid said...

time kasih jue kerna menjawab tag lea! settle hutang! ~hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...