Kawan-Kawan Saya

Thursday, June 17, 2010

BabyAndKids di Harian Metro


waaahhhh..!!~ title sangat gempak kan..? iyeee.. Babyandkids di temubual oleh wartawan harian metro. Masa tue kitorang buka booth kat Ruang legar PWTC. hehehe.. tapi, bukan aku yg kena temubual. Adik ipar aku yang kena temubual masa tue. Kebetulan masa kejadian aku takde. Lari sekejap ke Putrajaya untuk hadirkan diri majlis perkahwinan kawan aku.

So, yang jaga booth masa tue adalah adik ipar aku.. alaaaa.. terlepas aku untuk glemer sat... hehehe.. ain kata, masa aku baru je sampai tue.. wartawan baru je lepas temubual dan amik gambar booth.. hehehe..

Selasa lepas, pihak organizer GT Bazaar (yg incharge booth) email inform yg gt bazaar kuar paper. So, aku pun mencari2 la apa info yg kuar.. hehe.. sekali ada tertera juga nama BabyAndkids Collections. Walaupun tak banyak, tapi aku rasa berbangga la juga... hehehe.. boleh kan?

tajuknya : dari internet ke bazar..
yeaaahh~ betul tueee.. hehe


itu dia statement yang ada tentang Babyandkids. 
tersalah info sikit pasal owner tue ekk..
xperrr.. janji ada kaitan jugaaa...

untuk bacaan penuh,
KLIK SINI

sepatutnya letak la gambar sekali kan? alang2 dah bersnap bagai aritu.. huhuhu..! kecewa eden xde gambo pulak... hehe


ini pula gambar-gambar aku buka booth di PWTC yang di kelola oleh pihak GT Bazaar.

27hb & 28hb Mac, 2010
PWTC ARAS 2 


29hb & 30hb Mei, 2010
PWTC LEGAR PUTRA
 


coming soon..
30hb & 31hb Julai - 1hb Ogos 2010
PWTC ARAS 2 & LEGAR PUTRA

errm.. so, kepada blogshop2 yang ini memulakan langkah membuka booth, GT Bazaar membuka ruang kepada semua. Jika berminat, boleh layari website :



12 comments:

suhida said...

congrats jue.caya lah.rugila jue takde masa tu.klu tak,mmg glamer.hihih..

Yu'xan Lee said...

Congrat jue...semoga bisness terus berjaya n berjaya...tak sempat g nak g umah jue, zura baru balik kursus jer....nnt klo free zura call k....

Yu'xan Lee said...

Congrat jue...semoga bisness terus berjaya n berjaya...tak sempat g nak g umah jue, zura baru balik kursus jer....nnt klo free zura call k....

Yu'xan Lee said...

Congrat jue...semoga bisness terus berjaya n berjaya...tak sempat g nak g umah jue, zura baru balik kursus jer....nnt klo free zura call k....

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

suhida >> itula kan..? hanya beza bape minit je..? tak glemer la pulak..

yu'xan >> tq zuraaa. itulah.. baru balik kursus ek..? xkisah.. pape nnt inform ekk..

nome said...

alhamdulillah...maju setapak lg bisnes jue...akak doakan semoga bisness jue akan terus maju dan maju

mamashasha said...

Tahniah jue..akak turut berbangga.

alyyani said...

dah baca. :) makin meluasla bisnes jue ni. lepas ni sewa shoplot lak nak berniaga. dan saya akan terus menjadi pelanggan tetap babyandkids. :)

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

nome >> tq kak.. hehehe.. hopefully macam tue laaa.. doa dari kawan2 itu berkatt..

k.bed >> tq kak.. hehe

alyyani >> alhamdulillah.. rezeki untuk thn nieee.. semoga semakin sukses kan.. i like.. tq :-)

zailamohamad said...

Salam Jue, itulah Zaila lupa nak inform Jue pasal artikel ni tapi Zaila beli naskhah ni juga..
next event join x??

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

zaila >> aahh.. kat paper ada banyak gambar lain lagi kan? jue ada baca gakss.. next event not sure lagi.. zaila joint lg kan?

zailamohamad said...

a'a, insya allah join;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...