Kawan-Kawan Saya

Monday, June 28, 2010

Hujung Minggu ku...


Weekend lepas aku tak ke mana2. Even sepatutnya aku ke genting Semalam ahad. Namun, atas sebab tertentu aku tak dapat gie.. dan sebab itu jugalah kitorang tak kemana2.. sebab cancel juga last minute.. Sayang bilik aku tak berpenghuni namun dah pun buat bayaran.. xperlaa.. xder rezeki kami....
Hari sabtu, aku just balik Ampang. sebab asben aku ada sekolah. Then, ikut mak ayah aku gi kenduri kawan.. Malam tue balik semula ke sepang sebab esok(ahad) ada orang nak datang umah. So, kena standby la kat umah..

So, ahad tue lepak kat umah sampai petang. Petang baru kuar gi amik barang dan beli brg dapur sikit dan susu iman. Kali nie kami tak ke Tesco or Care4. Just ke Pasaraya sahaja. Pasaraya Family store kat kuarters KLIA. Orang kata barang2 kat sini murah.. itu yang aku ke sana jer.. Malas nak ke alamanda dan tesco. Sure ramai giler org.. lagi2 tgh gaji nie.

get ready.. lets go! tunggu ayah kunci pintu.

tempat wajib iman bile ke pasaraya.. senang jer. duk dlm trolley.

sedang sibuk makan biskut coklat. Pantang dia nampak benda berasakan coklat.. nak punya.. lum bayar lagi tu tp dah makan..

tengoklah tuee.. selamber dia jer duduk kat atas tin susu diaa...

dah nak maghrib masa nie.. harus balik umah cepat2. sebelum tue, sempat terjah beli burger Otai yang sedap tueee...

8 comments:

Nurshahfamily said...

burger?????????? yumyum
tetiba rasa nak mkn burger lak hehhe

Jue @ atanayuiman said...

nur >> hehehe.. sedap burger otai niee.. rasanya memang mantop! leh try nnt..

Noor said...

comey iman ddk atas susu.....hehehe...

suhida said...

sygnye tak dpt gi genting jue..takpela jue,maybe ada hikmahnya kan?

Jue @ atanayuiman said...

k. noor >> itulaa.. amik senang jerr.. wat ala2 tmpt duduk dia pulak. hehe

suhida >> itulah.. xpela.. lagipun sebelum nie mmg dah selalu naik genting.. itu yg tak bape kissah sgt...lain kali leh gie lagi.. tak jauh mana pun..

Mrs. Simplicity said...

tula nmpk kt sidebar patut ke genting. tak jadi eh, takpe tunggu iman besar sikit la kan bole main2.wah iman rilek je dok atas tin tu. heheh..comel je

Jue @ atanayuiman said...

alyyani >> aaahh.. itulaa.. xpe.. next time leh gia kannn..

Wafaa said...

Eiii comelnya. Duduk atas tin susu ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...