Kawan-Kawan Saya

Wednesday, June 02, 2010

BabyAndKids Collections @ PWTC last weekend


Salam all.. Ini cerita pasal aktiviti last weekend yang sungguh sibuk dan meletihkan untuk diriku. Last weekend, aku berbusiness di PWTC sempena Youth Festival. errmm.. memang meletihkan juga la sebab sehari suntuk aku berada di sana. Business kali nie quite OK tapi tak sehebat sebelum nie. Maybe sebab festival untuk belia. So, crowded untuk family agak berkurangan. Kebanyakan yg dtg adalah belia2 remaja. hehehe.. But, business tetap jalan. Alhamdulillah untuk rezeki kali ini. Semoga rezeki2 selepas ini makin bertambah.. aminnn..

Kali nie, share partner aku adalah D'Aien Collections. Ownernya adalah adik ipar aku sendiri. Busana Muslimah tak ikut untuk program kali ini. Maybe next year. Insyallah.. So, aktivit aku last weekend hanya di PWTC dan juga berlari sekejap ke Putrajaya untuk menghadiri majlis perkahwinan kawan aku. Nasib baik isnin aku MC lagi.. So, ada 1day untuk relaksss.. Even tak dapat relakss pun..

sesi nak membuka tapak. pasang memasang. Harus bekerjasama.

err... booth kali ini di sertai ramai vendor yang dtg dari pelbagai tempat. Belakang booth aku tue dari J.Bharu tue. jauhkan?

tudung dari D'Aien Collections

 koleksi baju dari BabyAndKids Collections

Tauke tudung dan tauke baju.. hehehe..

alamak! terlebih putih pulak gambar nie. Bersama dgn member business yg banyak sharing dengan aku. Tauke dari Mari Kelih Store yang turut serta dalam GT Bazaar nie.

eh.. macam sama bolat je kita ekk..
Bersama member sekolah yang datang menghangatkan suasana kat tempat aku. Korang nie.. buat tempat aku bikin panasss jerk! hehehe.. pape tq all..
dan untuk member2 dan customer2 lain yang dtg singgah.. tq also... :-) nnt leh dtg lagi.


5 comments:

Mahfuzah said...

WAHH!!! BESTNYA kalau busana muslimah dapat join tp busana muslimah sibuk dengan hal lain..huhuhu.

Ryn said...

tahniah for babykids & d'aiens yg telah berjaya mengembangkan sayap buka booth pulak...moga2 rezeki terus mencurah2 utk korang...amin...

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

MAHFUZAH >> xper.. hopefully projek puasa nnt jalan yeaa.. :-)

ryn >> tq ryn.. aminn...

Mrs. Simplicity said...

next time kalau jue bukak booth lagi inform ek. teringin nak dtg. nak bagi sokongan :)

Zaila Mohamad said...

waah nape gambar tu nampak putih?? padahal mak tak putih sanagt pon..hehehee

nanti kalau ada bazaar yang best2 bagitahu r ya;))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...