Kawan-Kawan Saya

Monday, June 28, 2010

Karaoke Maaaauuuttt..!!

Tak ku sangka tak ku duga.. Iman Zafran dan pandai nak jadi penyanyi eekk..?
hehehe.. ikut sapo la tue..? aku nie tak reti nak menyanyi. litik tak reti nak ikut langsung.. Bab tempo lak mesti aku terawal punyaaa.. hahaha..! takleh jadi penyanyi langsung...

Semalam, masa tgh sibuk beronline.., aku dengar suara budak sedang menyanyi lagu dengan caranya sendiri.. Dan.. sebaik aku tgk siapakah gerangannya..

dan inilah gerangan suara itu...

sedang kusyuk menyanyi.. 
tak sangka tul.. pandai pulak dia amik mic kat mana..?? hahaha..
ini mesti kes tgk ibu dan ayah dia berkaroake niee..

 bila aku pandang, malu2 kucing pulak diiaa.. hehe
terus stop nyanyi...
selalu aku bukakan karoake Raihan untuk diaaa..
suka benor diaaaa..


7 comments:

nome said...

cayaklah iman! kecik2 lg dah tunjukkan bakat menyanyi...thumbz up to iman!

alfa juliet said...

iman nampak besar dah...ikut rambut sapa curly??

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

k.nome >> hehehe.. nak jd penyanyi?? ohh no! no! no!.. tak dibenarkan menjadi penyanyi... nyanyi untuk diri sendiri takpo..

alfa juliet >> hehehe dah nak masuk 2y kak.. memang dah nampak besar.. rambut curly? ntahlaaaa.. xtau la dia ikut sapoo.. semula jadi rambutnyaa..

az rina a.k.a jaijina said...

ade bakatlah iman ni..patutlah die pon nak nyanyi jugak..asek tgok mama & papa die jek nyanyi..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

rina >> hahahaha... tapi ibu and ayahnya nyanyi tak sedap pun.. hehehe.. dia pun nak ikut gak.. tapi, yang nie dia amik sendiri mic tuee..

alyyani said...

KAT RUMAH TAKDE MIC NI. KITORG TAK PENAH BER-KAROK PUN. AGAKNYE NIA TAK TAU APA FUNGSI MIC NIH. TP CAYALAH IMAN, STEADY JE DDIA TU EK. HEHEH..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

alyyani >> hehehe.. ayah iman nie suka berkaraoke.. karaoke sendiri2 jerr.. kalo kat luar malu gaks diaa.. hehe.. sama la ngn juee.. karaoke ala2 ginger man... hahaha..!!
errmm.. ntah2 nia tau guna mic sebab dia selalu teman mamanya tgk shahir nyanyi... hehe iyer tak?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...