Kawan-Kawan Saya

Thursday, June 03, 2010

Jom Beli Tudung...!!~

Salam Kawan-kawan...

Sedang mencari-cari tudung Syria fesyen terkini? 
Mencari stok tudung untuk raya?
Ingin kelihatan menarik dan lain di hari raya?
Jom beli tudung di  


- Lycra Syria -

Pelbagai stok baru baru masuk.
* kain kualiti 
* material lycra korea


BERITA TERKINI..!
Harga lama masih dikekalkan. 
Supplier memberitahu yang kami menjual dengan harga yang TERENDAH berbanding agent yang lain. 
Mostly, agent yang menjualnya  adalah di BUTIK-BUTIK anggaran dalam  
RM 40.00 - RM 59.00

4 comments:

alyyani said...

elok ke tak muka ku ni pakai tudung ni ek? hmmm...

Ryn said...

aku ada beli satu tau...sangat best..dia nya ank lain sikit...tk sama mcm yg ada kat pasaran skrg nih..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

alyyani >> lum cuba lum tau kan..? heheh... mula2 mmg nampak janggal.. tapi, dah biasa nnt, ok la tue.. moh la beli..

ryn >> hehehe.. sat aku nak tanya tapi tak tertanya lagi.. aritu ko beli untuk sapo ek..? hehehe..
tq beli.. hehe

Ryn said...

aku beli utk aku laa...ewahhh...aku nak kompol stok banyak2...insyaAllah tak lama lg...doakan utk aku ye!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...