Kawan-Kawan Saya

Friday, June 04, 2010

Pengubat kecik hati

 
Bulan Mei bulan yang menguji kesabaranku. 
Nyampah aku tauu.. malu aku di buatnyaa..
huwaaaa..! apalah aku nie.. xbaik bersalah sangka kan?

citernyaa...
lost month kan anniversary wedd aku. 1mei 2007 aku di ijab kabulkan.

So, as a isteri mestilah harapkan sesuatu dari hubby dia kan..?
aku pun cam tu la juga.. tunggu punya tunggu..
NOTHING..! xder pun... sedih tauuu.. :-( 
xbesar, kecik pun jadila kan...? cuma nak sumthing spesel jer...

sehinggalah 2jun kelmarin.. baru "si dia" berikan sesuatu untukku.. tekejut aku di buatnya. Hati yang majuk, dah redha.. tetiba dikejutkan semula. hikhik.. wat aku tersengih jerk!

tapi...

naper mesti tunggu sampai 2jun ek?? rupanya baru aku teringat 2jun kan majlis persandingan aku. hikhikhik..!! katanya.. saja jer buat aku tertunggu2.. huhuhu..!! asben aku nie suka tul dia sambut anniversary 2jun. aku xtau nape. ikutkan aku nikah 1mei.. org ikut nikah la kann..?? sabo jer la wahai hati.... wat penat jer hatiku jadi kecik.. ni yg wat aku rasa bersalah la pulak...

paperpun... aku terima hadiah ini dengan rela hati..

the great present for me in this year!

TQ so much to my hubby..!!~
I love it and i love u too..
hehehehe..


p/s : tahun depan jgn wat lagi tau.... dah 2y sambut 2jun.. huhuhuhu.. confuse aku.. penah dulu isi form quiz "pasangan sehati sejiwa" 
soalan : tarikh perkahwinan anda? aku buat 1 mei 2007, si dia buat 2 jun 2007. Mau tergelak org membacanya...  malu jer aku masa tue.. hehe

6 comments:

Mrs. Simplicity said...

ha'ah kan. patut ikut tarikh nikah la kan. dah confuse memasing eh. takpe2, yg penting en atan tak lupa kan? :)

Ryn said...

kes ko nih sama je ngn aku...
nikah 5hb...tp dok igt anniversary 10hb bersanding day...hahahaha...

pada aku ikut date nikah laa kan...tkper laa as long as dia igt jugak...nsb date tak jauh...kalo jauh mau lg lama ko kecik hati..hehehehe.

Anonymous said...

jue... heheheh thn depan tuntut 2 hadiah le..
wakakakak dh confus 2 tarikh ..
aci gitu ?

dpt adiah pe tu

Jue @ atanayuiman said...

alyyani >> mula2 kecewa gak.. sebab kalo 1 mei memang dia tak ingat punya. aritupun.. gie melaka last minit dia ajak.. hehehe.. mkn2 spesel pun nan ado... sabau jer laa..

ryn >> sama kes ekk.? itula pasal.. lama xlama juga la.. 1bulan juga tue teakk. 1 mei - 2 jun. sebulan menanggung ati yg kecik nieh.. hehehe

itulah.. kita mesti ikut nikah kan?? dia ikut sanding daa.. byk kali gak ingatkan dia sebenarnya. huhuhu.. tapi 2jun juga yg di ingatnyaa..

kak zura >> hehehe.. leh ker main tuntut2 nieh..? at least ingat juga even 2jun pun.. hehehe..

adiahnya? erm... biarlah rahsia...
yang penting.. adiahnya memang tak ku duga... hehehe..

azhariahzuber said...

dpt apa tu jue?

eh shahrul kan cikgu math,,,camne lupa number ni

~chekuna~ said...

lucunyer kes ni..jue.. sorang ingat..tarikh nikah..sorang ingat tarikh sanding...jadi..dari skrg kena buat persefahaman agar takde salah faham lagi..mcm ni tau..

kakna ada 1 tarikh jer..sbb tarikh nikah & sanding..sekali..habis akad..terus naik pelamin..so..tak pening2 ada 2 tarikh..he he..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...