Kawan-Kawan Saya

Tuesday, June 01, 2010

Congrats to Izan Rahman


Ahad lepas, sempat lagi aku berlari ke Putrajaya untuk menghadirkan diri majlis perkahwinan member masa belajar dulu. Nurhaizan & Baim. Aku gerak dari PWTC dan bertemu dgn ayah n mak aku kat sana. Nak dijadikan cerita, bapa izan nie berkawan dgn ayah aku. Satu tempat keje dulu @ Hotel Hilton, KL. kecik tul dunia nie kan.. aku and izan berkawan satu coursemat, dan levelmate juga. 

Aku and izan nie dulu sama2 tak contunie study after diploma. Rezeki sama. dapat keje after belajar diploma. Dapat continue study but.. keje pun dapat juga. so, kitorg decide untuk kerja dulu. sebab org kata nak dpt keje gomen susah.  study, bile2 pun boleh kan. yang bestnya.. setiap kali gie interview spa, selalu bertembung ngn dia. yang last sekali interview Pembantu Undang2. Masa tue aku preggykan iman 8bulan. Tapi, ezeki tak menyebelahi aku. hukhukhuk... dia dpt.. now, dia keje kat mahkamah PJ.... bilalah aku nak dpt mcm ko kan izan.. SPA pun dah lama tak buat baru.. Aku dah sonok berbusiness pulak.

to izan :

" Selamat Pengantin Baru "
dan
" Selamat Berbahagia "
Bergambar bersama pengantin dan coursemate uitm melaka.Tengoklah iman. Masa nie dia buat pell. Taknak ayah dia dukung. Terpaksalah aku dukung gak.


p/s : arini 1st day start keje.. rasa macam budak sekolah masuk sekolah awal tahun la pulok... hikhikhik..

5 comments:

Anonymous said...

selamat bertugas jue..

** oh ni ke majlis nye..

syok kan dpt keje kat bahagian mahkamah , sure enviroment nye lain dr yg lain ..

suhida said...

jue,biasa ler tu.dah lama tak merasa ibu dukung.na manja la tu.dia da faham la tu,tgn da tak berbalut.leh dukung la tu.hik3...
oh,ayah jue keje hilton KL.sama dgn abg cha la.entah2 kenal dak.abg cha keje situ dari start bukak.

nome said...

selamat bekerja kembali...

cantek konsep member jue kawen....versi merah hitam

Jue @ atanayuiman said...

kak zura >> maceh.. aah.. sebab tue ahad berbaju kurung.. hehehe.. teringin gak keje mahkamah pulok.. hehe

suhida >> itulaa.. munkinn sebab tue juga.. hehehe.. ayah jue keje kat hilton lama daah.. sejak bujang lagi. last sebelum dia retired, dia supervisor kat coffe house. hehehe ntah2 kenal kott..

kak nome >> tq kak.. aah.. ala english style gitu.. memang cantek dan nampak gah.. sungguh menarik..

Anonymous said...

Ayoo cik kak..br teperasan blog ko laaa..aduhai sume ko cite jue, malu i- Izan Rahman

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...