Kawan-Kawan Saya

Thursday, June 24, 2010

Sofa Impian ku....


Raya nak dekat dah..Puasa tggl 2bulan jer lagi.. Rasa excited pun ada.. sebab tahun nie aku dah boleh beraya di rumah sendiri. Rasa teruja pun iyer.. (note untuk lin & k.nor - tahun nie jue nak cuti sebelum dan selepas raya ekk..??) Dalam rasa excited nak raya nie, ada sumthing aku nak request jika boleh dapat sebelum raya nie. Almaklumlah.. raya kan.. orang nak datang rumah.. benda nie penting sgt aku rasa.. Orang datang rumah pun sonok.. iyer tak..??

Memandangkan rumah aku belum ada kusi sofa, jadi aku berhajat untuk dapatkannya untuk raya nie. But... belum sure leh dapat or tak.. Sebab kewangan tahun nie agak merundum. Lagi2 nak raya nie.. macam2 benda aku (and asben) nak settlekan esp roadtax keta yg mati bln september, then.. jika ada rezeki aku nak buat kenduri doa selamat, open house dan besday iman (3 in 1) sekali...Insyallah.. doa2kan aku and family ada rezeki untuk buat benda nie.. Kalo ada yg nak sponsor kan best.. Bersyukur alhamdulillah... hehe

oklaa.. sofa yg dalam wishlist aku ialah L-shape Leather sofa.. Aritu aku ada gie homedec.. aku dah ushar daa pattern yg camne nak.. ala2 macam nie laa..

warna putih aku suka.. tapi tue laaa.. kalo kotor, mmg nampak terang benderang.. amik coklat ok gak kan..???

peh tu aku ada gak google yang mcm nie..

hitam nampak class gitu.

yang putih bebenor.. aku suka yang kat kaki dia leh tarik tuee.. bestnya kalo dapat tgk TV sambil berlanding kan...

kalo ada sofa nnt, tak de chance la iman nak main macam nie daa.. hehehe...



p/s : waaahh..! sejak dah pandai buat watermark sendiri ni.. makin rajin nak update blog pulak.. hehehe.. jgn mare yeaaa...



11 comments:

nome said...

akak prefer gambo sofa yg pertama tuh..cantek dan nampak mewah!

insyAllah dpt la jue beraya ngan sofa baru...mudah-mudahan ada rezeki utk jue sefamily

BabyAndKids Collections said...

k.nome >> itulah.. minat tul yg jenis leather camni.. kalo kena air ke. senang sikit nak lappp..

soa2kan la ekk.. tqvm kak..

fiza said...

jue buat watermark guna software aper yer..fiza nak try buat sendiri gak..Mmm sama la kita ngah dok ushar sofa gak..fiza InsyaAllah bulan 7 ni nak pindah

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

fiza >> jue pakai AAA logo.. hehe.. senang dan mudah.. macam2 pattern leh wat.. user friendly.. xsusah mcm CS3.. try laaa...

ooo.. iyerkee..? alhamsulillah dpt pindah sebelum raya kan.. beraya di rumah baru la nnt ekk..

Ummi....Afiqah Mahfuzah said...

hitam cantik,menawan..lgpun tak nampak kotor.....

hahahah..jue rajin buat watermark...
kita lumba2 buat yea...tp na tak brapa rajin sgt....huhuhu

r|nA @ ja|j|na said...

sume cantk2 jue, tatau nak mane satu ni..

patutlah watermark di bertuka2, hehehe..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

wahhhhhhh
aku pun ada simpan impian nak beli sofa macam tu.
cantikkkkkkkkkkk


rumah ko sama macam rumah aku. jual mainan ke apa

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

fiqah >> hitam itu seksi.. hahahahaha..!! cantek taaakk? nak 1 free pleaseee.. hehehe..

p/s : yeaaaahh! kami dah siap 10.. hahahaha..!!

rina >> hehehe.. ini contoh jerr.. ala2 macam niee.. nnt kalo ada rezeki mesti nak amik jugaaa.. tapi xtau la bile..

hehehehe... itulaaa.. dah tau wat camne.. mcm2 lah leh wat..

tinie >> taste kita sama eekk.. ok2.. kalo ko dah beli dulu, nnt rojer2 la ngn aku eekkk.. hehehe.. sharing is caring kan...

yg bertaburan tue, jgn di pedulikan.. itu mmg keje dak tecik tuee..

Mrs. Simplicity said...

rezeki tu ade jue. tgk la, kot tak dan puasa dah dapat sofa. tp alya mmg suka sofa yg leather. senang. tak kotor. kalau budak makan kan dok calit2. dah kena basuh, ni tak yah,lap je. wah, setakat ni besar la tmpt main iman ye.

jue lagi terror buat watermark sendiri. alya beli jek. huhu..

Zaila Mohamad said...

huhuhuhuuu..sape yang tak nak sofa leather kan..insya allah semuanya akan tercapai;)

zaila ada join bazaar di Summit sepanjang bulan puasa ni, kalau Jue berminat leh sms Zaila, nanti Zaila forwardkan details ya

Jue @ atanayuiman said...

alyyani >> kalo business bulan puasa ni masyuk..., insyallah sofa ini akan menjadi milikku... amiinnnn...

hehehe... senang je nak buatnya jika kita tau camne nak gunakkannya.. hehehe

zaila >> zaila pun minat leather ekk..? saama la kitaa.. hehehe..

iyerke zaila? ok gaksss... nnt jue ym ekk.. tq dear..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...