Kawan-Kawan Saya

Thursday, March 03, 2011

Apa perasaan anda?


Apa perasaan anda bila dapat surat ini?

Surat daripada Tabung Haji

 Tawaran untuk menunaikan Fardhu Haji Musim Haji 14/32H/2011M (Terpilih)

Alhamdulillah aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana di berikan peluang ini. Rasa sangat syahdu dan terharu.. Tetapi, Rasa sedih tiba bila terpaksa menolaknya.. Dalam diri ini aku berdoa supaya di panjangkan umur lagi supaya satu hari nnt aku akan ke Rumah Allah ini... Aku berdoa dengan izin dariNya aku akan ke sana bersama suami tercinta.. Amiiin...

6 comments:

fazilzura said...

Masyallah , sonok nye jue, kalau akak ...sure tenangggggg je jiwa...

akak ni bile le nak sampai seru, tp kalau pk ...duit pun lum cukup lg huhuuhhu doa2kan akak jgk ye jue...

* kalau jue g tu , doa kan akak ngndung plak yek

irma said...

alhamdulillah....seronok nya dapat peluang mo...
insyaAllah semoga dapat peluang emas ini lagi nanti

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

alhamdulillah rezeki ko dapat awal :)

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

k.zura >> itulah.. jue pun mmg tak sangka dpt peluang nie. Dlm keinginan hati mmg nak gie.. tapi, atas sebab2 tertentu jue tangguh dulu.. Insyallah [asnie rezeki akak pulak...

irma >> amiin.. harap2 leoas nie ada lagi peluang mcm nie.. amiin.. :-)

tinie >> aku pun xsangka dapat peluang niee.. insyallah akan ku sampai kesana nnt.. aminnn...

- Suraya - said...

alhamdulillah...seronoknya...tahniah...tak insyallah kita berdoa semoga suatu hari nanti kita akan dapat ke sana...amin...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

suraya >> tq suraya.. Insyallah.. semua org inginkan peluang ini kan... insyallah kita sama2 akan ke sana nnt... aminn.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...