Kawan-Kawan Saya

Monday, March 07, 2011

Jom skodeng..!!


Aktiviti weekend hanya berada di Ampang dan Sepang sahaja. sabtu balik Ampang.. Asben ada mesyuarat PIBG sekolah. Aku laks lepak umah mak sambil makan Rendang Itik.... ekekekeke.. 
Then, ahad balik semula ke sepang.. Nak kemaskan baju yang bertimbun dan mcm2 hal lagi....

Petang Ahad, pas bangun tido petang, aku dengar bunyi bising kat luar rumah.. Apa yang terjadi nieee..? bunyi mesin semacam jerrr.. jenguk2.. ada orang sedang memesin rumput... ingatkan mamat mana yang mesin.. sekali suami sendiri daaaaa...!! hehehe.. mamai2 tido wak tu petang.. terkejut den!

Rumput dah makin panjang dan tak terjaga.. hehe


kesan dari lepas di mesin


patutlah aku takleh tido.... ekekekek..



3 comments:

Ibu Mifzal Arsyad said...

wah..rajin asben jue..best umah ada laman ni..tp x larat nak menjaga rumputnya dr panjang kan..huhu..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

IBU MIFZAL > aahhh.. kalo jue mmg tak rajin langsung nak bergardening nie.. semua asben yg buat.. hehehe

nome said...

rajinnya en atan memotong rumput...besar sungguh la kawasan umah jue...akak yg pertama kali dtg aritu, terus jatuh chenta...best ooo...atas bukit lak tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...