Kawan-Kawan Saya

Friday, March 18, 2011

Gentel menggentel


nak citer pasal iman pulak laaa... Tabiat terbaru dia ialah mengentel.. ekekeke.. setiap kali menyusu sekarang nie, pasti nak mengentel telinga dia.. kelako jer.. Dah habity budak cam tue agaknya kan.. mesti ada benda untuk dia mengentel.. hehehe..

sebelum nie, dia suka gentel pusat dia.. sekarang dah bertukar ke telinga pulak,.. 
ekekeke...

 akan di gentel telinganya sampai lah abis susu.. dah puas alihkan, tetap nak mengentel.


dah abis susu pun nak gentel gaks..


3 comments:

nome said...

jue...iman ok lagi...minum susu gentel telinga...kalau leesya....24jam 7 hari seminggu suka tol gentel bantal busuk dia tuh...kalau bantal takde...jgn haraplah susu habis...parah tol...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

k.nome >> iman pun ada bantal feveret dia setiap kali nak nyusu.. tapi, kat rumah jer laaa.. xbawa kemana2... sebab xnak biasakan dgn bantal busuk.. sebab diakan lelaki.. then ssh tue nak kemana2 nnt.. kang mmg parah nie!.. hehehe.. telinga nie, mana2 dia bawa..

alfa juliet said...

habit yg kiut.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...