Kawan-Kawan Saya

Thursday, March 10, 2011

Nasi goreng daging! Di sebabkn kempunan

Nasi goreng daging!

Di sebabkn kempunan, maka buat sendiri lah jwbnya. Nasi goreng daging ni biasa beli kat makcik dkt warung ngn umah aku. But, skang kalo pegi mst cpt abis!

Makcik ni mmg sehari dia wat limit kot. Kelmarin gi seawl pukul 8mlm pun leh abis.. Arggh! Smlm pun pegi abis. Jwbnya, pg ni aku buat sendiri je. Hehe

Jemput mkn yea kwn2. Ini b1st sy...

6 comments:

shah-ila-ain said...

alamakkk jue...nengok sapan ko lapaour lah plak.....hukhuk.....tak pe,,makan2...hehe

alyyani said...

apa2 yg nak makan sebelum bersalin ni harus dimakan ye. nanti pantang kempunan. huhu..

suhida said...

sedap.. hik3...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kak mel >> kalo ada kat sini leh amik rasa sikit.. hehe

alyyani >> betul2... kalo tak, kena tunggu abis pantang baru dapat makan balik kan...

k.su >> rasanya tak la sesedap mkcm makcik tue masak.. sedap lagi makcik tue masak kot..

nome said...

nampak sedap tu jue! ala jue, jue lagi terer masak nasi goreng ni daripada makcik tuh...lg puas hati kalau dpt mkn masakan sendiri...

tp manalah tau balik kang...ada rezeki jue nak rasa nasi goreng makcik tuh...semoga dpt yer...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

k.nome >> sebabkan dok terbayang jer.. itu yang buat sendiri tuee.. hehehe,. sian kat asben.,. ari2 terjah keddai makcik tue.. ha..! pagi taddik buat 2pot sekali.. ekekekek..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...