Kawan-Kawan Saya

Wednesday, March 30, 2011

Nama Anak Saya ialah ............


SUNAT memberikan nama anak hari ke-7. Sekejap jer masa berlalu dah masuk hari ke-7 aku bersalin. Bermakna hari ini ialah hari yang sesuai menamakan bayi yang baru lahir. Hari ini asben aku akan ke JPN untuk mendaftar nama anak. Dalam tempoh 7hari nie, sempat lagi kami menukar2 nama yang akan di pilih.. Dan akhirnya kami dah pun memilih atas persetujuan bersama... hehehe...

 So, ini lah nama yang akan di daftarkan :

MUHAMMAD IZZUL ZAFRY BIN SHAHRULIZAM
Bermaksud : 
Muhaamd - Yang Terpuji
Izzul - Kemuliaann @ kekuatan
Zafry - Kemenangan
  • Semoga anakku mempunyai kekuatan untuk menghadapai segala dugaan dalam mencapai kemenangan di dalam hidupnya.. Aminn.. :-)

    Kasi interframe sempena hari ke-7 saya.. :-)
Saya yang belum mandi..

Saya masih bucuk lagi nieh!

bueekk..! sat lagi saya mandi laa...

Jari saya yang dlm proses menganti kulit..

Perasan tak...?? kulitnya masih lagi mengelupas? Orang kata kesan dari overdue. Kulit anak macam tue. Masa mula2 izzul keluar, kulit dia mcm kulit org tua. Mengurutu dan berkedut... Skang, hari ke-7 kulit dia sedang mengelupas dengan hebatnya!. Rasa nak kopek2 jer kulit niee.. Tapi, orang tak bagi... hehehe.. Kena sapukan lotion or baby oil supaya kulitnya menjadi bersih nnt...


p/s : maaf.. sesetengah komen tak sempat nak balas.. Update entry pun curi2 masa.. ada kesempatan nnt aku balas yea..

4 comments:

alyyani said...

assalamualaikum izzul zafry :)

baru tau sunat bg nama hari ke7. seriously. huhu..

Ibu Mifzal Arsyad a.k.a Wan Ainey said...

welcome izzul zafry..kamu sgt comel..

ya la kot sbb kesan overdue..mifzal dulu pun ada mengelupas jgk tp x teruk sgt..hehe..sonoknya ada baby kecik ni..cam teringin je..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

alyyani >> tq untie.. aah.. selain tue, sunat bertahnik dan cukur rambut... :-)

ibu mifzal >> tq untie.. org kata kulit tue sebab overdue.. tapi takpe, dia akan ilang sendiri..

fazilzura said...

WELCOME Izzul ..

waaaaaaaaaaaaaaa entah nape bile akak tgk izzul ni akak sebak jue huhuhuhu ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...