Kawan-Kawan Saya

Tuesday, March 01, 2011

ALISHA HUMAIRA


Saya nak memperkenalkan diri. Nama saya Alisha Humaira binti Muszaili. Boleh panggil Alisha ataupun Humaira.. Nak lebih sedap lagi panggil jer nama penuh Alisha Humaira. Saya baru berusia 22 hari. Saya di lahirkan pada 6 Februari 2011 pada hari Ahad di HUKM. Saya adalah cucu perempuan pertama bagi atok raman dan nenek som.. Sonoknyaa saya sebab mesti ramai suka kan saya.. kan..? kan..?? hehehe.. perasan pulak saya nie....

Inilah wajah2 saya sebelum saya di botakkan kepala. Gambar di ambil oleh makngah saya yang sangat comel...! Perasan pulak dia nnt.. ekekeke..  Tak lama lagi saya pun akan dapat kawan @ sepupu sebaya. Bestnyaa..! boleh membesar sama2 bagai johan... kannnn..??

.
.
Oh! saya dah ready untuk berphotoshoot....


Ok tak saya berposing macam niee..? ala gitu2 pulak tangan saya masa nie.


Gaya macam nie la pulak... Masa nie atuk tgh cakap ngn saya.. Tak sempat saya nak pandang camera.
Itulah kenangan gambar saya berambut pertama.. lebatkan rambut saya sampai sideburn (betul ker saya eja nie) melebihi telinga tau.. Esok rambut saya akan di botakkan dahulu sebelum balik ke Perak. Nak tengok saya botak tak??

.
Saya dah botak! tapi time nie saya tido pulak sebab saya penat tunggu tadi. Orang ramai sgt kat kedai atok yang botakkan kepala saya tadi... Tapi, atok tue baik tauuu...


Alamak! saya tido mulut terlopong... malu laaaahhh sayaaa... auw!


Yang nie comel sikit kaann..? Tak sabar nak tunggu rambut panjang.. leh main ikat2 pulak.. kan..?? main sepit2 rambut... mst abang2 saya jeles nanti sebab dia takder aksesori mcm tue...


Inilah abang long saya.. Abang Nain. Dialah empunya tuan yang memberikan nama untuk saya sejak saya dalam kandungan mama saya lagi.. Dia suka panggil saya Alisha.. Terima Kasih abg.... 
saaayaaang abg!

dan inilah hero2 malaya yang ada di rumah atuk nenek kami. Dan mereka juga akan mendapat sorang lagi geng!..  geng membuli saya nanti... uwaaaa..!!!

sayaaa..?? bila saya nak dapat geng main masak2..?? errm.. kena tunggu pakcu la camniee.. pakcu.. cepatlah kawin.. sy nak geng main masak2. sian saya sorang2 jer main masak2 nnt....


 Oklaaa.. nanti kita berjumpa lagi di lain masa yea.. Tunggu sy besar sikit nnt sy dtg balik ceritakan hal saya.. Saya dan mama nak sambung berpantang di Perak. Nanti mak ngah bersalin baby baru saya balik ampang semulaa.. jumpa lagi semuaaa.. :-)



3 comments:

fazilzura said...

TAHNIAH ... wah nain dh ado geng comel ler...

lepas ni turn Iman plak

alyyani said...

sangat comel alusha humaira ni. ye lam abang2 nye pun hensem belaka. :)

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

k.zura >> tq kak zura.. :-)

alyyani >> hehe.. tq untie..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...