Kawan-Kawan Saya

Monday, March 14, 2011

Macy Annual Warehouse Sale...



Dalam dok berkira2, dapat gie ke tak akhirnya dapat juga aku ke Macy Annual Warehouse Sale nie.. Iyerlaa.. Rancang mmg nak gie Sabtu jer.. sebab weekdays dia tutup pukul6ptg.. mmg tak sempat nak terjah. harapkan sabtu jer ada masa.. nasib belum bersalin lagi.. sempat gaks terjah...

Antara yang sempat aku snap :

2 panel window - RM69, 3 panel window- RM89 shj

Sarung kusyen - RM5 shj

Perabot2 yang di clearance sgt.. cantek2 belaka. ada yang mahal ada yang murah dan berbaloi!

Di tingkat 8 ada mcm2 lagi yang di clearance kan....

kalau nak tengok yang lebihnya, u all leh klik di sini :




3 comments:

nome said...

eh eh...dekat dgn umah mak akak kat serdang tuh la...best ooo...terlambat plak tau psl menda nih..kalau tak, nak gak terjah...ekeke...

cantek2 brg dlm minlon nih...

zailamohamad said...

huhuhuhu *lap air mata sajork*
harap2 lepas ni Macy buat warehouse sale lagi..huhuhuhu

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

k.nome >> aah kat ngn serdang.. jalan ke arah putrajaya tuee.. Macy kalo time xder warehouse sale, harganya mahal sebab brg berkualiti kan.. Kalo sesekali sale mcm nie lah yang ditunggu2...

zaila >> xper, next time dtg... Tapi xtau la bilee.. sebab dia jrg wat warehouse sale mcm nie... sale biasa2 tue slalu gaks..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...