Kawan-Kawan Saya

Friday, March 04, 2011

Peminat Cerita Hantu...


Siapa tengok citer hantu malam tadi...???? Setiap malam Jumaat kat TV banyak di hidangkan dengan citer hantu.. Naper eeekk..?? Aku nie, xder la minat sangat citer hantu tapi, ada sorang budak kecik nie.. Suka sangat pada citer hanbtu... caya tak, kalo buka jer citer hantu, dia akan tengok dari mula sampai abiss tanpa bermain2 dengan apa pun. Kalo buka channel lain pun dia xnak... Janji dia ada teman nak tengok. Kalo tak, dia akan paksa kita tengok juga,

Nak tak nak aku pun kena joint tengok juga la.. malam tadi kat astro ada drama "PENANGGAL"... dlama banyak2 citer hantu, aku rasa citer nielah yang paling menyeramkan aku.. takut weeehhhh..!! aku siap tutup2 muka dengan bantal. sebab aku geli tgk dia makan darah org dan muka hantu tue mengerikan..! yang si iman lakss, dengan relax jer tgk dengan mata yang terbeliak.... fffuuhhhh! tarik nafas aku di buatnya...

Hantu penanggal lakonan Amy Mastura, Zizan Nin


Relax jer dia tengok.. sekejap duduk, kejap baring. Sanggup tahan mata sampai pukul 11mlm.


 Hantu nie mengerikan...!!!


Abis citer terus dia tidurrrr.. aku pun xpasan dia dah tidurr....


Nak tau seram ke tak seram citer niee.. Jom tengok trailer "PENANGGAL" nie..





3 comments:

MaMa aDaMaQiL said...

tulah keje husbnd nat tiap ari kamis..yg si adam n nat mmg penakut tgk citer antu..smlm byk keje nk kene settle padam muke kene teman nat kt bwh..huhuhu

nome said...

umang ai...tabik spring la iman nih..kecik2 dah layan citer antu...seram tuh...akak tgk trailer penanggal pun dah kelam kabut x senang duduk...yg si iman...siap rilek terlentok2 baring lagik...mmg tabik kat iman la...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

mama adam >> itulaah.. asal malam jumaat jer mst banyak citer hantu... mcm2 citer adaa.. xlarat nak nengok sebab eden nie penakut la jugak.. hehe.. tapi, terpaksa pulak temankan si kecik nie...

k.nome >>itulah,... mmg tak sangka dia nie peminat citer hantu betul.. nak tak nak kena la joint tgk.. kang takut pulak dia tgk sensorang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...