Kawan-Kawan Saya

Tuesday, March 15, 2011

EL dan Cuti 2hari


Semalam aku MC sebabkan kepala pening dan tak cukup tidur.. Aduhaaii!! Sekarang nie, mmg aku stay kat Ampang jer sebab dah hampir dengan EDD kan? Di sebabkan umah mak betul2 tgh bandar, jadi bunyi bising kereta dah lumrah alam. Berbeza tido di sepang. Lagi2 sebelah rumah mak aku nie orang bujang tinggal.. Peniaga pasar malam.. Malam2 bising biasala tue.. bunyi2 van, lori dan tong gas membuatkan aku langsung xleh tido... Silalah menahan telinga.. huhuhuhu..

Dan untuk hari ini dan esok aku mmg apply cuti. Nak rehat2kan diri di samping esok ada check up. Alang2 cuti jer laa.. Di samping itu, sejak 2 menjak nie ayah aku tak berapa sihat kuar masuk hospital jerr.. so, aku pun apply lah cuti untuk rehat2 di Ampang... Hopefully ayah aku cepat sihat hendaknya...


Pagi tadi bangun tido nengok bassinet nie telah siap di pasang oleh asben aku.. wah2.. petanda nak bersalin dah ker?? ekekeke.. bilalah agaknya aku bersalin nie ekk..? adakah lebih edd or sebelum. Hopefully sebelum kena paksa admit laaa.....  Dah di pasangnya benda alah nie terus rasa tak sabar pulak nak bersalin.. bolehhh..?? hehehe....

Sekarang nie, bila dah hujung2 menunggu hari nie.. macam2 aku nak makan. Semuanya kalo boleh nak makan sebelum bersalin nie. pizza, chicken chop, nasi lemak feveret semua dah dapat. Now, apa nak makan lagi ekk..?? hehehe...


4 comments:

Zaila Mohamad said...

zaila pon dah packing barang2, esok pagi2 dah kena lapor diri di hospital..huhuhuhu..apa2 pon zaila doakan moga kita cepat2 melahirkan baby yang sihat, comel & lepas tu selamat berpantanglah ya;)

Jue @ atanayuiman said...

zaila >> aahh la.. zaila admit esok kan..? hopefully semuanya selamat esok yea.. selamat bersalin dan take care too.. :-)

Mrs. Simplicity said...

semoga semua selamat jue. jaga diri eh. makan sepuasnya sebelun nak deliver ni. :)

Jue @ atanayuiman said...

alyyani >> tq very much dearr.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...