Kawan-Kawan Saya

Monday, June 28, 2010

Award From Alyyani

Aku suka award ini.. sebab itu dengan sepantas kilat aku amik.. hehehe.. tau sebab aper..?? sebab aku terima award ini :

 yeaaaahhh!! aku suka PINK colour
memang betul itu.. aku suka sgt pada pink.. hehe

1. link kepada orang yang bagi award ni : 

2. nyatakan sebab musabab anda minat kaler pink : 
~ ntahlaaa... memang suka sebab kalernya lawo.. dan membuat kan aku sweet ajerk! hahaha.. perasan lebih jer nieee..

3. sejak bila suka kaler pink : 
~ sejak dari sekolah lagi.. pinky_gal25@yahoo.com adalah aku.. memang guna email nie sejak dari azali lagi.. hehe..
dulu chat pun guna Pinky_gaL.


4. nyatakan 5 barang yang anda paling sayang yang kaler nya pink : 
  • Handbag
  • purse
  • kasut (dulu banyak kaler pink)
  • tudung yang cantek2 kaler pink
  • baju yg cantek mesti kaler pink.
5. snap gambar anda dengan salah satu barang kaler pink : 
 with baju tunang yang berkaler PINK

with kasut yang kaler PINK

with baju pregnant yang kaler PINK

withh BFF yang sama suka pada kaler PINK
 hat gambar nie nak tambah sikit. nak tau tak, baju yang aku pakai nie adalah untuk baju budak2.. dress budak.. disebabkan dinner bertemakan budak2.. aku try lah gie cari kat pasar mlm.. sekali jumpa main beli jerrr.. nasib lah muaaattt!! hehehe.. tang kat ketiak jer rasa ketat sikit and kat t***k. nasibla i punya kecik jer masa tueee.... hehe tang lain ok..

6. tag 5 kawan anda yang minat kaler pink :
(xtau la dorang suka ke tak.. aku tag ajer.. hehe) 
  • kak nor
  • kak wawa
  • kak fida
  • na
  • zura (mummy Yu'xan Lee)




8 comments:

suhida said...

alamak jue,seyes mmg jue minat kaler pink ler..memang dah sebati ngn pink pun. :) gambo yg paling last tu,kurus nye. hehehe..jue,nanti amek tag contest kat blog kak su ye.

Jue @ atanayuiman said...

suhida >> hehehe.. itulaahh.. memang suka giler kaler pink.. ada banyak lagi gambo kaler pink.. xpe.. nnt tepek untuk lain lakss.. hehehe..

ok.. set! nnt jue terjah amik.. tq sis..

Jue @ atanayuiman said...

suhida >> tang kurus tueee.. sgt jeles zaman dulu kala.. nak kembali pada dulu leh taaakkk..?? nak tau takk?? baju yg jue pakai tue, actually untuk baju kanak2... sekali try muat pulak.. cuma kat tang ketiak tue jer nampak ketat sikit.. hehe

suhida said...

seyes kan best klu dpt balik bdn mcm dulu2..huhuhu..bdn skg..uwaaaaaaaaaaaaaaaa!~

Mrs. Simplicity said...

su : badan skang ni ok pe. menunjukkan betapa bahagia nye kita. hehehe.. betul tak jue?

mmg tak salah la alya bagi award ni kat jue. terbukt. dari zaman dulu lagi minat pink sampai skang. apa pun thanks sebab sudi terima award ni :)

Jue @ atanayuiman said...

suhida >> itulaaa.. kalo cam dulu sonok sikit nak pilih baju.. semua leh pakaikan.. jeless sgt2..

alyyani >> hehehe.. yang tue betul skali sebab sedang bahagiaa... hahaha.. alaaa.. alyyani mmg jenis bdn kecik... itu yg xnampak naik daaa...
huhuhu jeles i tau..

mmg pun.. giler pink.. hahaha.. cam budak2 la pulak.... sama2.. and thanx bg award niee.. hehe

Yu'xan Lee said...

Jue cam tau2 jer mmg zura gilosss n fanatik ngan pink nie, kahhhh..klo boleh sumer benda nak pink...Tp gambo tunang jue ngan baju pink tue sweet sgt, byk kali tgk, hehehe...

Jue @ atanayuiman said...

yu'xan lee >> hehehe.. kita samo lahh.. leh geng niee... kebanyakan brg yang di pilih mesti berasakan pink.. hehe.. gambar tunang tue zaman kekurusan.. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...