Kawan-Kawan Saya

Thursday, June 24, 2010

Bersantai di luar rumah..

Gambar-gambar ini di tangkap oleh ayah iman. Inilah aktiviti iman dan ayahnya di waktu pagi di kala orang lain sedang bekerja.. Almaklumlah ayah iman kan sekolah petang. So, waktu paginya adalah masa untuk bersama dgn anak terchenta. Bersiar-siar di depan rumah di waktu pagi..Aku yang sangat jeless yeaa.. kan sonok leh joint sekali..

berjalan sama dgn mainannya.

posing sat..

berjoging dan bersenam

berjalan sambil menyanyi

suka mengutip flora alam..

tak dapat bunga, rumput kering pun jadilah..

sonoknya diaaaa...

6 comments:

nome said...

sonoknyer iman bersiar2 sambil bersenam...akak pun jeles seh...

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

k. nome >> itula pasal.. memang jeles abiss tauuu.. lagi2 bile leh terbongkang lagi..

az rina a.k.a jaijina said...

seronoknye dapat bersantai2 waktu pagi..dapat hirup udara segar, then buleh excersice lagikan..

auntie pon jeles ni, hehehe..

alyyani said...

BAHAGIANYE IMAN ESPECIALLY KAT GMBR LAST TUH. KAWASAN UMAH PUN TAK PADAT SO NMPK ENVIRONMENT PUN OK JE KAN?

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

rina >> aah.. lagi2 cuaca pas ujan kan.. rasa nyaman ajerr...

alyyani >> itulahh.. memang dia suka kalo dapat kuar pagar... jue siap ckp macam kambing kuar kandang.. hehehe.. sonok bebeno diaa..

fieza said...

wah gumbira hati iman yer..best kan jadi cikgu kejer halfday jer masa ngan ank2 lebih kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...