Kawan-Kawan Saya

Friday, June 04, 2010

hai Udang...

Petang semalam aku ke pasar. Balik keje, balik umah sat. Tukar baju, amik brg customer, untuk di anta ke rumahnya kat area situ juga dan angkut iman sekali. Sampai pasar, tetiba aku tengok udang yang di jual sangat cantek. So, aku belilahhh..

erm.. tekak kali nie nak makan udang jer..? nape ek? dah lupa pada sotong??? confuse sat..
.
 1kila = RM17.00 murah ke mahal ek? udang saiz xl. yg aku tau, udang tesco paling murah. kan..? kan..?

kasi close up sikit. Semalam amik 1plastik nie RM8.00

 Di sebabkan malam tadi aku tidur awal, so aku terbangun kul 2.20pg. Aku terus on lappy. sebab kerja aku lum siap lagi. esok asben aku nak buat penghantaran. Aku siapkan barang customer, bungkus2 dan update blog. Start keje nie, blog aku auto publish yeaa.. sebab tak sempat aku nak update masa keje.. hehehe.. balas komen pun.. mungkin balik keje aku sempat buat semua tuee..

abis selesai kerja tue semua dlm kul 5pg, aku terus ke dapur... nak masak udang... nak masak pe ekk..?? BUTTER PRAWN kerr..??

kita goreng dulu...

aku nak masak ini...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku nak masak sambal.. tetiba teringin pulak..
udang belum di masukkan lagi..

setelah di gaulkan bersama udang tadi..

kasi close up sikit.. hehehe..
amacam? anda teringin?


inilah dia :
Sambal Udang


p/s : coti sekolah dah bermula.. kemanakah anda? Yang pasti Jemputan kahwin berlambak2 atas meja aku.. huhuhuhu..!!~

4 comments:

Mrs. Simplicity said...

ALAMAK, TERLIUR TEKAK NI. APE JADI DGN SOTONG KEGEMARAN JUE TUH? HEHEHE...

Anonymous said...

WALAAAAAWEI JUE>.

sodap nye menuuuuuu ..
tgn dh sihat , menu pun makin hebat (eh cm iklan plak )

Zaila Mohamad said...

zaila pon suka udang!!

Queen_Xandra said...

mas suka masak udang sambal campur petai..menjilat jari..lapo plak..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...