Kawan-Kawan Saya

Monday, May 31, 2010

uwwaaaaa....!!!~



 Salaaaammm Semuaaa..

Uwwaaaa...!! aku rasa macam nak nanges macam budak kecik nie.. but aku dah beso kan.. hikhikhik.. xder laa... sajer jee..
Actually, aku rasa sangat kepenatan dan kebizian. Dalam sedar tak sedar, esok aku dah kembali bertugas semula dengan beruniform kan kaler purple. Lama dah aku tak memakai uniform. Ntah muat lagi ke idak.. hehehe.. 

errmm.. esok nak keje dah.. But, kerja di rumah masih bertaburan. dgn barang business yg belum di kemaskan, rumah yang berselerakan, baju yang dah berapa kali basuh.. (disebabkan hujan, terpaksa basuh semula). dgn baju keje belum di gosok, email tak berbalas, brg customer belum check dan macam2 hal yg berlaku dlm last week sehingga dis week. membuatkan kepala aku sungguh berserabut. Sorry to guys yg anta email yea.. tak sempat nak mereka2 ayat.. Ini pun baru just baca dulu dan dpt reply sikit. email cust pun ada yg lum reply. sorry yeaa... aku sgt kecewa.. sebab aku ada janji dgn beberapa customer, but aku sendiri tak tunaikan.. soorrryyy sgt2.. sy terlalu sibuk..but, i will try the best yea..
then, yg buat aku nak nanges lagi sebab IMAN. Kesabaran aku dah tahap MAKSIMA da niee.. Macam2 hal budak sorang nie.. paling tak tahan, dia dah kembali peel lamanya... Sejak tangan aku dah buka simen nie, dia nak berdukung ngn aku jer balik. Dah tak nak pulak ngn ayah dia.. Macam tau2 jerr ini budak.. tgn aku dah la tak kuat lagi.. nak juga aku yang dukung.., Ya Allah.. sakit woooo..!! sumtimes terkehel.. mmg terjerit aku di buatnya... nak wat camno, kena layan kan jer la juga..

Arini aku xder rumah. ada appmnt ngn orang n therapist. dan sekarang aku ada di ampang. sat lagi baru nak balik sepang. penatnyaaa.. rasa lum cukup rehat lagi untuk masuk keje esok.uwaaaa...!!~ bdn sgt letih nieh..!!


p/s : to k.su, sorry.. xsempat nak dtg amik baju lagiiiiii.. hukhukhuk..

7 comments:

Nurshahfamily said...

jue dh nak naik keje ke? tak pe la hati2 ye masih tak bo anggkat berat tau...

Anonymous said...

jue, take ure rest ..

wat pelan2 key .. org busines ni kalau x cukup tgn di buat nye, makna nye busniess masyukk ni ...

Mrs. Simplicity said...

cuti pun mcm tak cuti eh jue. lepas ni knea hire assistant la ni. kalau buat sorg2 takut tak terkejar nanti.

iman nmpk tgn ibu dah ok tu yg dia nak berdukung je tu. tp kena hato2 tau.

selamat bekerja kembali

e.l.i.z.@ said...

alamak..akak xtau cite la..nape tgn kena simen? uniform purple? awak keje ape?

sowiee byk soklan =)

azhariahzuber said...

aikk rasa mcm lama gila jue cuti..tak puas lagi ka? hehehe

mamashasha said...

Jue, apa pun hadapi dgn positif, settle one by one,
Priority come first..sometimes it happened to me,
Itula cara akak..especially related to customer and keje
Jue kene dahulukan..mmg blh nangis ooo kalau
Serabut cenggini!

Jue @ atanayuiman said...

nur >> aah.. arini jue dah start keje dah.. hehe.. nasib kat opis ni keje ringan2 jer.

kak zura >> alhamdulillah.. hopefully rezki mkn bertambah thn nie. doa2kan la yea..

alyyani >> itulah.. nmpk gaya mcm dah memerlukan bibik jer nie.. hehe.. ngada2 jer lebih nie.. itulah iman nie.. bab berdukung nie yg lemah..

eliza >> ehh. akak xpasan ek masa kat umah k.ecar aritu. bersimen sebab pth tgn. sebab jatuh terpelecok. jue keje gomen jer..

alfa >> xpuas.. rasa nak cuti terus jer.. hehe

mamashasha >> tq kak bed. itulah dia.. bila sibuk dah melanda diri. inilah jadinya. alhamdulillah.. dah selesai semuanya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...