Kawan-Kawan Saya

Monday, May 17, 2010

Jalan-jalan Putrajaya

Weekend lepas mesti ramai gie Putrajaya kan? tulll tak? sebab ada Sambutan Hari Belia dan Karnival Jom Heboh.  Aku pun tak ketinggalan ke Putrajaya juga.. tetapi aku tak ke kawasan jom heboh ataupun hari belia. Hanya bawa iman jalan2 jer kat Putrajaya tue. 

Ahad semalam, aku tak kemana2pun. just duduk rumah, kemaskan rumah jer.. But, abis piala thomas (China menang, arrgghh indon kalah pulok), asben aku kata.. jom siap kita jln2 kat putrajaya sat.. erm.. dah nak kul 6ptg dah niee.. sempat ker? erghhh..!! dgn sepantas kilat aku mandi dan siap... dalam kul 6.15ptg dah siap dan terus keluar.. nasiblah dari umah nak ke putrajaya tak jauh...

Sampai2.. iman mmg pnjg langkahnya.. aku tak sempat warm up dah kena kerja dia.. laju tul dia berjalan sambil berlari... jomlah layan gambor nieh!

baru sampai dah terus berlari-larian

makin jauh tueee..

dapat tangkap.. susah tul nak ajk bergambar

ayh mengajar cara amik gambar.. iyerke? hehe tipu jer..

kesana sini dia berjalan...

iman terlopong

asyik gambar iman jer.. aku pun nak gak.. hehe

 hehe gambar tak jadi.. iman lari jauh.. terpaksa kejar amik dia. lawak tul gambar nie..

haaa.. nie baru jd  kan?

jom balikkk.. matahari dah terbenam pun..


10 comments:

fazilzura said...

wahh besh nye , akak idok le mampu nak singah sanun jue, panas yg amat2...
maleh nak kuor, ahad baru kuor, sib baik dlm air cond

alyyani said...

sebab semalam semua pegi hari belia tu dgn jom heboh, alamanda sgt la lengang jue. heheh,, lawak tul gmbr yg ayah iman kejar iman tu, jue dah maintain posing tu, nasib jadi gak.

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kak zura >> tghari mmg panas.. jue kuar pun petang smlm..kul 6.15 baru gerak.. dapat 1/2jam pun jadilah..

alyyani >> aah.. jue gie alamanda sabtu pun lenggang juga.. senang sikit beli brg..

Noor said...

comeyy tul iman....ibu dia pun bertambah comey sgt....!!!!

alfa juliet said...

aku suka gambar tak jadi ko tu jue..comel bulat muka ko

nome said...

cantek tol view kat putrajaya...lagi2 view matahari terbenam tuh...bangga tgk keindahan di mesia nih...

laju tol iman berlari yer...maklumlah dah dpt kaki...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kak nor > like mother like son.. hahahaha..!!~

alfa juliet >> wahh..!! semua kata diriku comel.. hikhik..

kak nome >> mehla ke putrajaya.. jln2 bw aleesya.. best.. bebudak mst suka punya...

nasz said...

budak dah dpt kaki mmg mcm tu jue. nak pulak kalau jns yg tak leh duduk diam. hadoi, berpeluh nak kejar

Ryn said...

sweet gambar korang ber-3...sangat cantek!

Anonymous said...

sex [url=http://pornushi.ru/english-version/map45.html]map45[/url]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...