Kawan-Kawan Saya

Monday, May 03, 2010

Aksi-aksi Iman Zafran..


Sabtu Lepas, aku and asben terjah Melaka. Saja nak jln2 ke sana Sempena 3rd Anniversary.. Tapi, tak syok.. sebab Melaka jem.. TAK SUKA TAK SUKA...!!~ Melaka tak mcm dulu dah.. penuh dengan pelancong. Jln sgt sesak dr hiway smplah ke bdr melaka.. Nasiblah asben aku tau jln ceruk2 melaka nie.. selamat jugalah dari tunggu jln jem tue... dengan cucanya yg panas.. tak larat kitorg di buatnya.. lagi2 itorg yg baru baik demam.. dok dlm mall jer..

Sini, saja nak tepek gambar aksi iman bika di minta untuk bergambar. Saja jer dibuatnya mcm ni :




Aku tak fhm naper dia tutup mata tue.. huhu..

dan last sekali..

baru dpt gambar real dia...


p/s : mlm tue aku gi mkn roti terbang dan asam pedas melaka dgn kak fida.. tapi, mana ntah gambar yea.. huhu.. tetiba ilang pulak..

aku curi gambar dr kak fida.. hehe..

tq kak fida and asben.. belanja kitorg mkn.. hehe..


8 comments:

[I][T][A] said...

flash camera kuat sangat kot tu sebab iman tutup mata...

LeaKhalid said...

jue...happy anniversaryy...yeay!!!3 thn sudah rumah tangga kamu...moga2 hidup kamu sekeluarga bertambah2 bahagia dan dimurahkan rezeki..amin

fazilzura said...

aikk awat le dak tecik tu tutup mata tu ???

wah besh nye g melaka yek , biasak le jue.. hari pekerja, sume g jalan2... akak je lepak kat umh baru , kemas2..

** wah besh nye jmp fida yek , akak x dak jodoh lg nk jmp dia

alfa juliet said...

gi melaka balik hari ke bermalam

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

huhu aku ngatkan dak kecik tu nangis hehehe

noreen-bulan said...

melaka dh byk berubah,,,aku yg org melaka pun dh tak ingat jln sgt...huhuhu

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

ita >> xder la.. xpakai flash pun.. sajer ngada2 tue..

lea >> tq lea.. :-)

alfa >> balik hari.. sbb esoknya ada kenduri..

tinie >> tipah tertipu.. bkn nangis.. sajer jer tue..

noreen >> aah.. cpt tul perubahannya kan..

alyyani said...

eh eh, sama la jue. nia kalau org nak amik gmbr mesti tutup mata. dia nak main cak2 la tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...