Kawan-Kawan Saya

Monday, May 04, 2009

::: BerGumbira di Masjid KristaL :::

Kami sampai di Masjid kristal dalam pukul 5ptg.. Selepas berjalan2 di pasar payang, kami terus ke sini.... tgh on d way ke Masjid Kristal.., tetiba tgk cermin.. Girimis la pulaks.... Dalam hati aku.. "Alamak!!! mcm nak hujan la pulaks..!! camner nak jalan2 nnt.." erm.. dalam pikiran aku rasa mcm tak dapat jln2 la jawabnya.. takkan nak redah.. kalo takat kami be2, tak kisah la.. Tpi, ada iman.. takut demam dia dtg balik pulaks... Nak tak nak.., sementara renyai jer.. kami pun redah gaks. sebab dah dtg dari jauh kn..

Kami terus naik tram untuk ke Masjid Kristal dari tempay parking... sampai2 terus la menangkap gambo.. apo lagi nak buat.. hehehe.. nak solat, dah benti kat bandar tadi.. so, tgkp gambo ajer laaaa...

semasa dalam tram.. on the way ke Masjid..

posing sattt...

iman nak buka pintu masjid nieee..

kami bertigaaa...

iman asyok memandang Keunikan Masjid Ini....

Kami beruda sajer...

berlatang belakangkan Masjid... Iman nape pandang ayah gitu..?? ayah poyo ekk..?? hehehe..

alahai... comelnyer senyuman itu...


*** next entry.. jalan2 di monumen Tamadun Islam...

6 comments:

KasiH said...

Oh manisnya...manisnya senyumanmu...leh letak frame gambo tuh...hahahaha..

aTan and JuLies @ aYu said...

ryn >> itu ler.. susah nak dapatkan senyuman yg sebegini rupa.. huhuhu..!!~~

[I][T][A] said...

hi jue.. seronoknyer jln2... iman lagi seronok.. kan iman.. sebab tu iman bagi senyuman yang paling comel...

rosmona said...

cutenye iman senyum masa ni..macam akk..hehehehe..

amai said...

bila la agaknya nak g cuti2 mesia nie.. sonok je tgok si jue jejalan..

Ada Ayrissa said...

syoknya jejln...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...