Kawan-Kawan Saya

Wednesday, July 22, 2009

::: My Supplement :::


"Spirulina dan Chlorella"

Inilah supplement yang aku sedang cuba makan skearang nie.. Erm...!!~ sejak menjak nie aku mudha tul rasa letih ajer..Balik keje letih tul laaaaaa.. sampai tak larat dah.. Malam mesti aku tido awal.. Nak wat camner.. badan ku tertewas dengan udara Aircond.. Sama mcm iman laks.. Sambil tidokan iman.., aku pun tertido sekali.

Hopefully, lepas nie aku takder la rasa letih sangat.. Aku nak badan yg segar bugar. Bukan tak bermaya... erm.., bila tak bermaya, aku akan jadi PEMALAS.. tul tak..? skang nie pun nak layan iman main pun dah tak larat daa.. ke sana sini perginyaaa... letih..!!~ letih..!!~ letih..!!` itulah ayat aku hari2.. Lepas nie hopefully, takder perkataan LETIH daaaa...!!~




PhotobucketPhotobucket

13 comments:

FENDY DAN FIDAH said...

Jue,macam mana makan nie?elok tak?akak pun skrg mudah letih..ngantuk jea..hehehe.balik mesti nak tido..

alyyani said...

kalau bekesan, jue inform ek. bole la try. alya mmg mcm jue la. cepat sgt letih. masa main dgn nia pun bole telelap. balik keja terus pengsan.

mama auni firdina said...

huhuuh,sya pon kekdg cpt letih gak..kene mkn supplement ni..ok ke mkn ni?suggest ckit..tq

fazilzura said...

dulu mak akak pun makan spirulina.. tp brand lain ler.. now dia dh stop ..

** pe lagi jue, x nak try MAB ker.. pehtu leh try Bidadari plak ... nk beli meh email daku yek ... bdadari baru rm53 230ml

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kak Fida >> tul.. tul.. tul.. sebab tue kalo aka msj malam, jue tak balas or lambat balas.. hehehe.. letih jer manjang...

alyyani >> sama la kitaaa.. balik keje dah tak larat da nak masak.. nasib duk ngn mak.. mak tolong masak.. erm.. jue tak pasti kalo org pregnant leh makan ker tidak.. takut gaks kan..

mama auni firdina >> erm.. jue pun baru nak try nie.. org kata elok.. ramai kawan2 makan gakss.. itu yg nak try..

fazilzura >> hehehe.. nak tau tak..? asben jue ada belikan Bidadari tapi tak minum pun.. sebab takut nak minum.. kalo yg berasaskan PIl, jue leh telan.. kalo air nieee.., seriau laks..

jaijina said...

jue, kalau berkesan khabar2kan lah ek..ingat nak cube gak makan supplement neh..tapi preggy bleh makan tak?

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

jaijina >> insyallah.. kena taste n eror dulu laa.. hehehe.. yang tue jue tak pasti boleh idak.. iyerlaa.. gandung nie banyak pantang larang kan..

jaijina said...

tulah kan sbb hb rina turun smpai 9.7..ade gak org sugget makan supplement nih..

Bed said...

baru nak ambik ke jue? baper hengget tu??

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

jaijina >> uiksss... rendahnya tuee.. banyakkan makan kerang, ati ayam n sayur hijau la rinaaa... eh..? ada org suggest ek..?? nnt jue confirmkan semula yeaa..

Bed >> aah.. baru jer beli ngn kawan. Cosway punya.. aritu campaign yg murah sikit. beli 2 botol tue dalam RM37.++

suhida said...

mmg pompuan ni kena mkn supplement kan.klu tak,bdn mmg penat.

suhida said...

mmg pompuan ni kena mkn supplement kan.klu tak,bdn mmg penat.

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

suhida >> betul2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...