Kawan-Kawan Saya

Tuesday, September 01, 2009

Kuih Raya Alaf Baru


Kuih... Kuih... !!!~

Sapa nak Kuih Raya...
Adakah anda sanggup nak makan kuih raya Di alaf Baru ini...??
huhuhu...!! Macam tak sanggup jer aku nak makan..

Klakar la aku nengok kuih raya nie..
macam2 peten ada..
G-string pun ada gaks..
Hukhuhuk...!!

zura uittt...!! betul ker dikau buat kuih raya nie ek..??

:
:
:
:
:
:
:
:



Tapi.........

Nampak sungguh Comel la kuih raya nie..

"minta MAk Kuih sepotong

saya mau makan kerna perut kosong"



PhotobucketPhotobucket

22 comments:

Ibu Mifzal Arsyad said...

ahak..mmg kelakar..geli pun ada gak..x sanggup nak makan..hehe

AieZa said...

mcm xsedap je.. hahaha.. klu ade colat chip dh mcm bertahi lalat plak eh.. akekeke..

fazilzura said...

ceh.. geli jek nak telan pun x lalu ni ..
tp kalu lelaki laju je kut,... heheheh

Baby said...

ish gelinya tgk..nak makan pun tak sanggup..hahaha..

Baby said...
This comment has been removed by the author.
KasiH said...

aiyohhh..very da seksi kueh raya...tergamak ke korang nak telan kalo gitu kekdah kueh rayanya..

mai a.k.a ibu leya said...

adoii.. pahala pose bleh kurang tgok kuih raya yg seksi ni jue.. hehehe..

mama auni firdina said...

jue..hahhahha..da publish kaa..uikk,xdo la nk wat kueh cam gini..x kose makkk..hahahhah

sexy kn kueh raya ni..mcm2 adaaaa=p

Farra Dhelina said...

hahaha..kuih raya versi 18sg nihh..hehehe... eee klaka la mkn...hehe...cane ek klu ade tahi lalat?? hahaha..klaka2..

[I][T][A] said...

Hi jue salam ramadhan.... kuih yang sangat comel dan cute... kat mana bleh tempah ni... :D

FENDY DAN FIDAH said...

Ish Jue..Pelik jea kuih tue..tak sanggup akak nak makan..hehe tapi nampak cute..kat mana jue dapat nie?

strawberi @ mamadira said...

ekekeke...tergelak tengok biskut ni...
cam ni pun ada? bole wat duit tu...
unik dan kelakor..
klu nak makan pejam mata je lah..
klu bukak mata..tak lalu eden,,

jaijina said...

uwekkk, camne nak makan neh..tak sanggup daku nak makan..jue, raye nnti jgn order biskut ni tau..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

ibu mifzal >> itulaa.. rasa kelakar ngeli pu ada kan.. xsanggup laaa...

aieza >> haha tak dapat ku bayangkan kalo ada tahi lalt.. isskkk.. cuba bayangkan ada tttuuutt.. hehe

fazulzura >> hahaha.. satetment laki laju jer tue yg tak tahan.. lalu ker..?/ hehe

baby >> tul2... geli la.. xsanggup.. waaa..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kasih >> hahaha.. xdapat ku bayangkan kalo terhidang atas meja nnt, then budak2 nengok kueh raya nie.. apo nak di kato..??

mai >> xper.. kurang sikit jer.. sebab bukan real.. hehe

mama auni >> itula pasal.. igtkan betul2 zura wat jueh nie.. hahahaha..!! tergelak besar den nengoknya tadik.. hehe..

Farra Dhelina >> amacam..?? sanggup makan tak..?? hahha.. geli geliman... huhuhu..!!~

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

ita >> selamat berpuasa ita.. lama xdengar citer.. ita nak tempah ker..?? xsanggup maaa..

kak fidah >> kak nak ker..?? hehehe...

strawberi >> kalo pejam mata pun den tak sanggup nak telan.. nnt duk terbayangkan ajer.. hehe..

jaijina >> hahaha... kalo untuk perhiasan boleh la.. nak tempah untuk makan? xsanggup laa..

iedaLUVsham said...

wakakaka!!! lawok2, geli pon de, hahahha!! ;p

shah-ila-ain said...

wakakaka....jue nak makan kene totop materr....teutama hubby ko tuhh....kahhhh...

Bed said...

mcm ni pun ada jue?heee tak sanggup akak nak jamu.....

alyyani said...

dpt email ni terus delete. alya tak berminat nampaknye, ape tah lg nak makan :)

ai said...

mau ada yg menjilat je kuih raya camni! kahhhhhhhhhhh

miemiey said...

daa cam spender jee..boley pakai ke..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...