Kawan-Kawan Saya

Tuesday, September 29, 2009

Hari Raya ke-3


Masuk Raya ke-3,
kami meneruskan destinasi melawat keluarga belah asben aku lagi.
Banyak tul sedara maranya kat sg besar nie..
dapat pergi dalam beberapa buah rumah jer.
tak sempat nak pergi semua..
sebab kitorg nak balik KL daaa..

On da way nak balik, sempatlah singgah umah Pak ndak belah ayah aku kat sabak bernam
dan juga atok suki belah asben aku kat tg karang.

sampai ajer kat KL,
terus ke Klinik Mediviron sebab nak check demam Iman.
dalam waktu maghrib masa tue..
doktor kata kena campak pulaks.

*** Tahun nie beraya kg asben aku.. next year beraya di rumah mak ayah aku laks...!! Yahoo...!!~ Hopefully, sumthing "NEW" raya tahun depan... Amin...... ***



Aku & Iman

MIl & SIL

Our Family... Tak cukup sorang lagi.. Abang Ipar aku & wife dia.. Sebab beraya kat Tg Karang.

ahaks...!!~ Iman buat aksi apa tue ekk..??

Iman yang dah keletihan di rumah terakhir....


*** Raya ke-4 dah masuk KEJE da.. Sepatutny aku dapat MC sebab iman demam.. Tapi, MC itu tak dapat digunakan.. Kerna memang aku kena Keje.... hahahaha...!!~




PhotobucketPhotobucket

6 comments:

Mrs. Simplicity said...

jue, tudung jue itu sgt cun! bekenan la. muka SIL jur tu sebijik mcm muka husband jue. yela, da nama pun adik beradik ye tak. heheh..

sumthing new? rumah baru, dah ade... nak tambah ahli keluarga baru kot ;)

Jue @ atanayuiman said...

alyyani >> ooo.. tudung mcm selendang tue.. beli kat putrajaya.. kat ngn opis.. ada booth buka bulan pose aritu... murah jer.. RM16...

aah.. ramai kata muka dorang sama.. muka abgnya jer lain sikit... ikut bapanya kot...

*** rumah pun kira sumthing new.. nak yang 2nd tue.. hehehe..

Ryn said...

Ape NEW tu??

Best kan p beraya umh sedara2 ni tmbh plak kalo g dpt jumpa semua...

[I][T][A] said...

Beraya sakan iman... mesti dapat banyak duit rayakan...

Jue @ atanayuiman said...

kasih >> ahakss...!!~ jeng... jeng.. aper ekk..???

aah.. syok dapat beraya2 nie.. dapat jumpa yang mana tak pernah jumppa lagi..

ita >> sakan 2hari jer.. xcukup lagi.. minggu nie nak sAMBUNG lagi..

Ibu Double Q said...

muke SIL ko tu cam familiar ajer... keje kat sini gak kan?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...