Kawan-Kawan Saya

Saturday, September 26, 2009

Hari Raya Pertama (Part 1)

Seperti yang aku khabarkan sebelum ini,
pada hari raya pertama Iman demam panas..
dan kami sekeluarga tak berapa nak raya.
Just duk rumah dan menanti sedara2 datang ke rumah..

so, no aktiviti yang menarik pada hari raya pertama.
Paper pun... walaupun tak baper nak raya, tapi seronok juga kerna ramai sedara mara yang datang ke rumah...

Untuk PART 1 nie..,
aku paparkan aksi iman di pagi Raya pertama.

Layankan jer laaaaaaaaaaaa..


Macam nie la dia.. nak berkepit jer...

Then.., melalak nak susu pulaks... tak berbaju pun. sebab panas badannya..

ditenangkan oleh ayahnya...

ingatkan nak la dia tido.. TIDAK Pun...!! bangun semula..

mula2 steady lagi....

Kemudian... merengek pulaks bila nampak kelibat aku..


Inilah baju raya kami... Yang belum sempat di pakai lagi masa raya pertama tueee..
Hanya ayah iman jer sempat pakai sekejap untuk semayang Raya...



PhotobucketPhotobucket

5 comments:

Jiey^Mien said...

Siyannya Iman demam..
Cantiknya bj raya Jue sekeluarga..

alyyani said...

alahai siannye tgk iman. mesti kite pun tak senang duduk kan? nak melaram dgn baju baru pun terus takde mood. tp bak kata jiey, cantik baju raya jue. merah menyala. :)

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

jiey mien >> aah jiey.. sian laks nengok dia... hehehe.. cantek ekk..? raya ke-2 baru dapat melaram..

alyyani >> betull... kita pun jgn kata nak duduk, nak mandi, nak solat, nak tolong wat keje pun xsenang.. sebab nak berkepit jer...

baju tue semua last minute prepare... hehe

KasiH said...

siannya iman....ko bg ayor kelapa dak kat dia...memg budak tak selesa kan...

oit, baju raya kite same tema arr....merahhh ...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kaSIH >> aah.. tul.. ramai kata bagi air kelapa.. alhamdulillah dah baik daa...

>> itulaaa.. sama la kita..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...