Kawan-Kawan Saya

Wednesday, September 02, 2009

Sampul Duit Raya Alaf Baru pulaks....!!~

Aduuuii....!!~

Raya tahun nie, mcm2 benda pelik aku dapat. haaa..
Cuba u all tgk bawah nie apa pulaks..??

:
:
:
:
:
:
:


Duit RM10...??

Yeaa... sekali pandang memang nampak duit RM10..
TETAPI...

jangan tertipu.. Ini hanya sampul duit raya sahaja.. hahaha..!!
syoknyer aku dapat sampul nie...Actually, ada sampul RM5 juga.. tapi, yang tue aku xdapat.. member aku dapat..

Macam2 la dorang nie uat untuk raya.. benda lain dari yang lain sapa tak nak kan?
TAPIKAN.....
selepas aku dapat sampul tue, terus kuar berita yang KPDN dah rampas penjualan sampul ini SEBAB menyerupai duit..

HAaaa.. kan dah salah di sisi undang2.. Main nak buat ajer.. Apa2pun.. aku dah dapat juga memiliki sampul ini..
so, kena simpankan jer la sampul ini.. Buat kenangan. xleh wat raya.. nanti kena tangkap pulaks..

hehehe..

kasi close UP sikit..

depannya.. ada tulisan
"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI"


ini belakangnya pulaks...


*** ada2 jer la dorang niee..


PhotobucketPhotobucket

23 comments:

KasiH said...

ko nyer RM10...aku hijau RM5...heheheheh~~~

KasiH said...

masa aku beli tu kat mydin bersepah jue...ada jugak note RM50 & RM100...giler tol derang ni...tp aku sempat gak rembat yg RM5 nyer

Nana Aziz said...

sy jumpe sampul raya ni kat pasar mlm kuantan. hehe..mmg real.tp time 2 xterpikir lak utk beli. klu btl kpdn dh rampas mnde alah ni, rugi lak rsnye x beli ari 2.blh wat kenangan...hehe..

salam perkenalan.;)

FENDY DAN FIDAH said...

Lor..mcm2 skrg nie..tp cantiklah..tak leh guna pulak..jue simpan bt kenangan tau...

mai a.k.a ibu leya said...

hehehe.. bestnya kalo dpat sampul nih.. bg bdak2 dtg raye best nih.. smpul rm10 hengget tgok dalam sengget je.. camno tue.. ekeke..

fazilzura said...

kat Dsara ni jual rm50 punye...
tp xdak org pung nk beli .. kahhh
masing dok kumpul sampul dr CIMB.. pree le kata kan

AieZa said...

xpernah nmpakkk.. 1st timee..

nome said...

cam best je kalau dpt koleksi sampul raya nih...sejibik cam duit...mesti bebudak suka dpt sampul ni sbb derang igt duit...

Bed said...

mcm best jek..tapi akak nye sampul tahun2 lepas pun tak habis lagi...

catherinnezehal said...

wah..rugi2..xsempat nak wat jd koleksi..he3..

catherinnezehal said...

wah..rugi2..xsempat nak wat jd koleksi..he3..

alyyani said...

hahha sgt cool la jue! nak gak! sebab bole bg sampul je budak2 mesti da syok. heheheh... betul la, mcm2 la diorg ni telebih kreatif..

~chekuna~ said...

kreatif2 jugak.. kan ada budak2..
pi beli pakai angpaw duitkan..:)
he he..tak naya..

jaijina said...

cube bayangkan riak bebudak ni bile dalam sampul ni duit ade singgit jek..hahhaah (gelak jahat)

pekena adik2 bagos neh kalo ade sampol wit ni..

tini said...

tsk tsk.. mcm2 idea. kreatif sungguh!

shah-ila-ain said...

uihhh....bestnyerr...tp bahaya gak tuhh...leh keliru..kalau lipat2 campur duit betul bayar kat kaunter mane2 sure tak perasan....bahaya gak ehhh....

Baby said...

uik..pelik tapi benar..menarik la..rugi tak tak dapat buat kenangan..hehhee

[I][T][A] said...

menariklah sampul duit raya ni...

D'Nur Boutique Online said...

mesti teruje yg amat2 kalu tahu dapat rm 10 hehehehe

ai said...

E'eh..bestnye kalau dpt sampul camni! pelik ooooo

miemiey said...

pasal angpau ni saya belum ada lagi..tapi yg ni sebijik duit kan..kl kabur mata daa nmpk cm duit...

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

ish rugi plak tak dapat sampul ni

*MaMa HeRdA* said...

AKU JUAL..AKU JUAL!!! hahahaha..nape lak nak diharamkan erk..sbb menyerupai duit erk..tp aku rs org yg buat ni kretip gak..sbb yer le memudahkn org nk letak duit raya..kdg salah letak salah bg..nk bg budak2 RM2 terbagi RM50..hahaha..so bile ade sampul cmni sng..hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...