Kawan-Kawan Saya

Wednesday, September 30, 2009

3 Oktober 2009


3 Oktobetr 2009 bersamaan 14 syawal 1430H
Masuk hari raya ke-14 daa..
So, pada tarikh ini..
terdapat 4events yang perlu dihadiri..
wah...!!~ dah macam marathin Raya dah nie..
larat ker nak pergi semua nyer..
Insyallah.. atas jemputan kawan2, kami akan cuba hadir..

kawasan2 yang kami jejaki :
  • Bangi
  • Selayang
  • Klang
  • Kg. Pandan

Antara jemputan yang perlu di penuhi ialah :

::: Jamuan Raya dari Pn. Jainisah sekeluarga :::

dari kiri : aku, k.nor, sal, awen, lin
belakang : azrul, pn. jai

~~ destinasi pertama yang kami akan tuju adalah ke Bangi. Open House umah Big Boss aku.. Maybe kitorg akan gerak kul 11pagi supaya dapat sampai dalam pukul 12tghari.. supaya dapat gether2 yang lain juga..

Pn. Jai adalah PRO opis aku. So, dia menjemput semua anak2 buahnyer datang berhari raya di rumahnya.. Tiap2 tahun Pn. Jai mesti akan buat open house.

::: Kenduri Kawin Azurah & Herman :::

dari kiri : marina, farah, zita, zura, Iema, aku

~~ Selepas itu, kitorg akan bergegas ke Selayang pulaks.. Nak menghadiri Majlis Kahwin salah sorang geng2 uitm melaka dulu.. Harap2 dapat lah tgk ko sanding zura.. Dah lama tak jumpa dengan dorang nie..

Zura nie member masa belajar dulu.. satu blok tapi lain bilik. bilik depan kitorg.. dulu, kitorg nie rajin benor berOVERNIGHT... dulu, antara group kami nie, aku sorg jer yg dah kawin n beranak.. Now..!! dah ada geng nak joint.. pasnie, akan bersilih ganti pulaks dengan yang lain.. Bulan 11 zita, bulan 12 marina pulaks. yang lagi 2 org tue.., xtau bila lagi.. harap2.. dalam tahun depan la ekk..?? Aku doakan korang...


::: Rayyan's Besday Bash :::


Rayyan besday boy..

~~ Selesai berhuahua dengan kawan2 di selayang.., kami akan berdesuppp.. ke Klang pulaks.. Untuk menghadiri besday bash dari KATHY.. ummi kepada rayyan..Inilah dia besday boy nyer...

Kathy adalah member blogger aku juga.. dia pun jual baju mcm aku gaks.. kitorg saling kongsi2 idea untuk sama2 maju.. kan kat..?? hehehe..

** kat.., takperkan kalo kita sampai lewat sikit.. jgn abiskan makanan ekkk..?? hehe.


::: Mins' Open House :::

dari kiri: aku, dina & min

~~ selepas selesai di rmah kat, kami akan terus pulang ke rumah dulu.. untuk rehat, solat dan mandi2 sebelum keluar semula. Jemputan terakhir ini adalah dari geng budak sekolah dulu.. Nasibla dekat ngn umah jer.. xderla rushing sgt nnt... so, boleh relax2...

Min nie member baik masa sekolah dulu.. dulu, dia nie org panggl bonzer.. sebab badan dia besar dan agak gemuk.. TAPI, sekarang...!! jgn terkejut.. sangat kurus.. beratnya lebih ringan dari aku... huahuahuahaua...!! nak nangis aku di buatnyer.. jeles tau...

~ SELESAi ~


dah penat semuanyer.. kami nak REST esoknyer.. Ahadnya pulak takder undangan apa2 pun.. Maybe balik kot.. ada benda perlu diselesaikan..


*** actually, sabtu tue, asben aku ada kelas.. tapi, aku minta dia ponteng.. hahahaha..!!~ jahat tak..? alaaa... time raya.. xkan la nak buat kelas... ntahpahapantah... nyampah aku..!!




PhotobucketPhotobucket

5 comments:

[I][T][A] said...

banyaknya jemputan jue nak gi... larat ker... Tapi mesti gi gaks kan.. yerlah org dah jemputkan.. bila lagi nak dapat peluang mcm ni kan...

Mrs. Simplicity said...

jue, make sure kua umah perut betul2 kosong ye. & sediakan keperluan secukup nya utk iman :) selamat ber-open house... :D

Ryn said...

byk invitation...perot kena ada slot memasing nih...hehehehe...

catherinnezehal said...

he3..jue..xkisah klau dtg lambat pun..asalkan dtg ek..

hu3..
tul2..selalu sharing info2 psal suplier..kan2???

Jue @ atanayuiman said...

ita >> insyallah.. akan try the best.. tapi, balik mesti senak perut punya..

alyyani >> hahahaha...!! betul tue.. mesti merasa setiap tempat tuee... rugi woooo...

kasih >> kena kasi kosong dulu sebelum kuar rumah...

kat >> orait...!!~ cantekkk... nnt kita tak tau jalan, kita tepon yea..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...